  • 61. Data: 2011-11-29 17:54:34
    Temat: Re: Jebać Policję!
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-11-29, WhiteD <...@...pl> wrote:

    > Drogówka jest od czepiania sie kierowców - zwykle przypadkowych. Taka jest ich
    > praca :P

    A powinna być od zapewniania bezpieczeństwa na drodze.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 62. Data: 2011-11-29 18:08:07
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 29 Nov 2011 14:04:20 +0100, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl> wrote:

    >Masz jakieś doświadczenia? ;)

    Z akcją "trzeźwy poranek"? Owszem. I właśnie przy mnie wyjeli takiego
    co miał niecałe 2 promile.

    >Jasne, ze się zdarza. Jednak takiego łatwiej złapać w weekendowe
    >wieczory niz poniedziałkowy poranek.

    Tu się zgodzę. Ale weekendowe wieczory są mało medialne ;) Swoją drogą
    kiedyś w "Drogówce" pokazywali taką akcję, w piątkowy czy sobotni
    wieczór, w okolicach dyskoteki.

    >Polowanie w poniedziałek to polowanie na niewiele ponad 0.2 i teksty
    >"No i co ja mam z panem zrobić, panie jerzu? Zabieramy prawo jazdy?" i
    >klasyczne uniesienie brwi.

    Nie grozi :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 63. Data: 2011-11-29 18:09:23
    Temat: Re: * Policję!
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 29 Nov 2011 13:10:34 +0100, DoQ <p...@g...com> wrote:

    >Pewnie zarabia 10kPLN na godzinę, więc strata 3kPLN jest już wymierną kwotą!

    Taa...

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 64. Data: 2011-11-29 19:34:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maksymilian Dutka" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2011-11-28 08:57, 4CX250 pisze:
    > Odmóżdżone patrole policji * sobie dzisiaj w godzinach szczytu
    > kontrolę trzeźwości w Nowym Sączu.

    >Bez przesady, kontrola była na ulicy na której normalnie niema
    >korków, w "korku" do badania stało się jakieś 5-10min. Całe badanie
    >trwało może z 30sek.
    >No chyba że mają kontrolować na ulicy na której w ogóle nie ma ruchu,
    >ale jaki wtedy byłby tego sens...

    Wystarczy zeby zatrzymywali tylko tylu ile sa w stanie przerobic.
    W rezultacie setki ludzi straciloby 30s, a nie tysiace 10 minut.

    Mozna tez bylo sie ustawic na ulicach w nocy, moze by zlapali paru
    takich po 2 promile, a nie 0.3.

    Ale widac w nocy na ulicach niebezpiecznie.

    J.

  • 65. Data: 2011-11-29 19:48:56
    Temat: Słuchaliście audycji w Trójce?
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Parę dni temu w Trójce słyszałem (byłem wtedy w pracy i nie pamiętam
    dokładnie) jak redaktor dowiedział się paru ciekawych rzeczy od
    policjanta biorącego udział w zabezpieczaniu W-wy 11 listopada.
    Było tam m.in. o tym, że w takich akcjach najlepiej dać się szybko
    trafić w hełm "tak, żeby pleksa pękła" i potem na ziemię i do szpitala i
    już jest spokój i już bezpiecznie.
    Potem było mniej więcej coś takiego, że: "każdy rozsądny policjant
    postara się o chorobowe na Euro 2012".

    Jeżeli takich mamy policjantów to duma mnie wprost rozpiera :-(
    Swoją drogą ciekawe, czy takich rannych w "pękniętą pleksę" też
    policzono i wymieniono potem w mediach?
    Jacek

  • 66. Data: 2011-11-29 19:53:58
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Polowanie w poniedziałek to polowanie na niewiele ponad 0.2 i teksty
    > "No i co ja mam z panem zrobić, panie jerzu? Zabieramy prawo jazdy?" i
    > klasyczne uniesienie brwi.

    Nie bardzo rozumiem dlaczego tak upierasz się przy 0,2 promila, tym
    bardziej po weekendowym balowaniu i niedzielnym "leczeniu klinem".
    Podejrzewam, że podobnie zakładają ci co chlapnęli sobie 0,5litra
    czystej o 19.00 poprzedniego wieczoru - wsiadają o 6:30 za kółko i cisną
    "do fabryki" - pół litra tyle co nic, szczególnie że zagryzł śledziem i
    spał całą noc. O 6.00 jest już na bank "trzeźwy".

    --
    Paweł

  • 67. Data: 2011-11-29 20:13:03
    Temat: Re: Słuchaliście audycji w Trójce?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 29 Nov 2011 19:48:56 +0100, Jacek napisał(a):

> [...]
    > już jest spokój i już bezpiecznie.
    > Potem było mniej więcej coś takiego, że: "każdy rozsądny policjant

    A co to ma wspólnego z samochodami? Masz takie parcie, żeby zabłysnąć?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Pecety beda folklorem w kilku domach. Reszta nie potrzebuje tego typu

  • 68. Data: 2011-11-29 20:21:33
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Waldusiu, zauważyłeś, że wątek jest raczej o policji, niż o samochodach?
    Ale mogę się mylić, skoro wiesz lepiej.
    Jacek

  • 69. Data: 2011-11-29 20:27:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości
> [...]
    > postara się o chorobowe na Euro 2012".

    >A co to ma wspólnego z samochodami? Masz takie parcie, żeby

    A jak kibice zaczna podpalac samochody ? :-)

    J.

  • 70. Data: 2011-11-29 23:22:10
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 29 Nov 2011 20:21:33 +0100, Jacek napisał(a):

    > Waldusiu, zauważyłeś, że wątek jest raczej o policji, niż o samochodach?
    > Ale mogę się mylić, skoro wiesz lepiej.

    W szczególności prewencja (dawniej ZOMO) i nieumundurowani mają dużo
    wspólnego z samochodami jak ZUS normalnie.
    Może poza tym, że sami zazwyczaj prowadzą w stylu koniotrzepolino, i to
    jedyne co może mieć wspólnego temat zamieszek 11 września z tą grupą.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł