  • 51. Data: 2011-11-29 15:49:26
    Temat: Re: * Policję!
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 29/11/2011 14:48, Grejon wrote:

    > Może i tak. W domu starców ani w żłobku nie pracowałem, więc wierzę ci
    > na słowo.

    Przynudzasz kolego. Polecam znaleźć pracę, w której majster nie pogoni
    cię kijem za 10 minut spóźnienia przy taśmie i przestać biadolić.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 52. Data: 2011-11-29 15:57:13
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-11-29 15:49, kamil pisze:

    > Przynudzasz kolego. Polecam znaleźć pracę, w której majster nie pogoni
    > cię kijem za 10 minut spóźnienia przy taśmie i przestać biadolić.

    Co poradzę jak sam zacząłeś? Tobie polecam znaleźć pracę. Jakąkolwiek.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 53. Data: 2011-11-29 16:06:15
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 29/11/2011 14:57, Grejon wrote:

    > Co poradzę jak sam zacząłeś? Tobie polecam znaleźć pracę. Jakąkolwiek.

    Rozumiem twoją frustrację, za czasów studenckich też przechodziłem przez
    te stresy. Kiepsko płacą, każdy pogania i jeszcze spóźnić się nie wolno.
    Ale obwinianie mnie o twoje życie to chyba lekka przesada, proponuję
    zakończyć ten jałowy temat. Kawa mi stygnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 54. Data: 2011-11-29 16:09:27
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-11-29 16:06, kamil pisze:

> [...]
    > Ale obwinianie mnie o twoje życie to chyba lekka przesada, proponuję
    > zakończyć ten jałowy temat. Kawa mi stygnie.

    Aaaa... masz nadciśnenie od kawy to się musisz gdzieś zluzować? :) No to
    już wszystko jasne :)

  • 55. Data: 2011-11-29 16:12:33
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 29/11/2011 15:09, Grejon wrote:

    > Aaaa... masz nadciśnenie od kawy to się musisz gdzieś zluzować? :) No to
    > już wszystko jasne :)

    I jeszcze JP NA 99% !!!!!!!JEDENJEDEN!!!! (bo trochę się boję).

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 56. Data: 2011-11-29 16:15:08
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-11-29 16:12, kamil pisze:

    > I jeszcze JP NA 99% !!!!!!!JEDENJEDEN!!!! (bo trochę się boję).

    Policji się boisz? Biedactwo! :)

  • 57. Data: 2011-11-29 16:18:32
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 29/11/2011 15:15, Grejon wrote:

    > Policji się boisz? Biedactwo! :)

    No pewnie, dlatego kozacze na PMSie jak to bym ich nie j***ł. Bo
    przecież komendantowi tego nie wyśle, wstydliwy z natury jestem.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 58. Data: 2011-11-29 17:26:18
    Temat: Re: Jebać Policję!
    Od: "WhiteD" <...@...pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości

    > I bardzo słusznie, bo nie powinni czepiać się przypadkowych ludzi. Na tej
    > zasadzie to może zaczną przeszukiwać przypadkowe mieszkania, bo może coś
    > się znajdzie? Jakiś piracki windows albo podrabiane dresy?

    Drogówka jest od czepiania sie kierowców - zwykle przypadkowych. Taka jest ich
    praca :P

    WhiteD

  • 59. Data: 2011-11-29 17:29:44
    Od: "WhiteD" <...@...pl>

    > Gówno, a nie uderzył, w poniedziałek z rana pewnie żadnego z 3 promilami
    > nie zatrzymali. A nawet gdyby się taki trafił, to stałby w korku, nie
    > stanowiąc większego zagrożenia. Zresztą takich co jadą wężykiem można
    > wyłapać nie wkurwiając przy tym całej reszty. Ale po co, skoro łatwiej
    > wykryć "pijaków" z 0,21 promila z poprzedniego dnia.

    Co poniedziałek widuje z 2-3 takich kierowców... rekord padł raz: przed 10-tą
    zameldowało się ich 16... wszyscy z poniedziałku. To że większość jest trzeźwa,
    albo ma tylko 0,21 to nie znaczy się tych 2-3 z 1-3 promila nie trafi...

    WhiteD

  • 60. Data: 2011-11-29 17:31:11
    Od: "WhiteD" <...@...pl>

    > W ogóle nie powinni zawracać głowy przypadkowym osobom. Jak ktoś jedzie
    > jak pijany to niech jego kontrolują.

    Czas ogłosić przetarg na zakup Terminatorów... będą przy pomocy wzroku, na
    dystans sprawdzać kto pijany a kto nie...
    A jak pijany - to dogonią i zlikwidują...

    WhiteD