  • 71. Data: 2011-11-30 02:05:27
    Temat: Re: * Policję!
    Od: to <t...@x...abc>

    begin WhiteD

    > Czas ogłosić przetarg na zakup Terminatorów... będą przy pomocy wzroku,
    > na dystans sprawdzać kto pijany a kto nie... A jak pijany - to dogonią i
    > zlikwidują...

    Jak tego po nim nie widać to po cholerę zatrzymywać? Żeby sobie
    statystykę nabić?

  • 72. Data: 2011-11-30 02:06:19
    Temat: Re: Jebać Policję!
    Od: to <t...@x...abc>

    begin WhiteD

    > Drogówka jest od czepiania sie kierowców - zwykle przypadkowych. Taka
    > jest ich praca :P

    Taka niestety jest ich praca, ale wcale nie powinna -- w tym właśnie
    problem. Zadania drogówki są zupełnie inne.

  • 73. Data: 2011-11-30 02:07:45
    Od: to <t...@x...abc>

    begin WhiteD

    > Co poniedziałek widuje z 2-3 takich kierowców... rekord padł raz: przed
    > 10-tą zameldowało się ich 16... wszyscy z poniedziałku. To że większość
    > jest trzeźwa, albo ma tylko 0,21 to nie znaczy się tych 2-3 z 1-3
    > promila nie trafi...

    2-3 na ilu skontrolowanych? Jak przetrzepiesz 100 czy 1000 mieszkań to
    pewnie w 2-3 też coś znajdziesz.

  • 74. Data: 2011-11-30 02:09:12
    Od: to <t...@x...abc>

    begin kamil

    > Raz na rok spóźnisz się 20 minut do pracy. Świat się zawali? Jesteś
    > neurochirurgiem i ktoś właśnie umiera na stole? Strażakiem i przez te 20
    > minut spłonie sierociniec?

    A co, neurochirurgów nie zatrzymują? Jaki jest umówiony sygnał, wymowny
    gest skalpelem?

  • 75. Data: 2011-11-30 07:56:33
    Od: Michał sirapacz Gut <m...@s...pl>

    > Tu się zgodzę. Ale weekendowe wieczory są mało medialne ;) Swoją drogą
    > kiedyś w "Drogówce" pokazywali taką akcję, w piątkowy czy sobotni
    > wieczór, w okolicach dyskoteki.

    ale jak brzmi!
    Weekendowe wieczory - nowa taryfa!

  • 76. Data: 2011-11-30 07:57:02
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > No pewnie, dlatego kozacze na PMSie jak to bym ich nie j***ł. Bo przecież
    > komendantowi tego nie wyśle, wstydliwy z natury jestem.

    Wysłać pismo do komendanta skończy się że wyląduje w koszu, a tak
    przynajmniej cała Polska wie
    jakich mamy policmajstrów.
    Ale ty za tępy jesteś żeby to zrozumieć i widać że bardzo cię prawda
    zabolała więc wnioskuję że jestes takim policjantem co mu pleksa pęka.

    Marek

  • 77. Data: 2011-11-30 07:59:18
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    > begin kamil

    > A co, neurochirurgów nie zatrzymują? Jaki jest umówiony sygnał, wymowny
    > gest skalpelem?

    Ale ty z policjantem nie dyskutuj. (przynajmniej z kimś o takich aspiracjach
    umysłowych jak kamil z małej litery)

    Marek

  • 78. Data: 2011-11-30 13:01:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello jerzu,

    Tuesday, November 29, 2011, 6:08:07 PM, you wrote:

    > Z akcją "trzeźwy poranek"? Owszem. I właśnie przy mnie wyjeli takiego
    > co miał niecałe 2 promile.

    Ale o czym to ma świadczyć? Obojętne o której porze dnia by stanęli -
    zawsze się jakiś pijany trafi.

    > Tu się zgodzę. Ale weekendowe wieczory są mało medialne ;) Swoją drogą
    > kiedyś w "Drogówce" pokazywali taką akcję, w piątkowy czy sobotni
    > wieczór, w okolicach dyskoteki.

    Żniwa?

    > Nie grozi :)

    Ja myślę :) Ale problem wyczuwasz?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 79. Data: 2011-11-30 15:10:43
    Od: "WhiteD" <...@...pl>

    > Jak tego po nim nie widać to po cholerę zatrzymywać? Żeby sobie
    > statystykę nabić?

    Wiesz istnieją obiekty po których nawet 2 promili nie widać... robie 5 razy test
    bo nie wierze... mimo wszystko całkowicie normalnie się nie zachowują, taki
    jeden niewyglądający próbował już kiedyś wejść w ściane... może więc dlatego.
    Bywają też naćpani, po których też wiele nie widać... jadą prosto a nie
    zygzakiem.
    Statystyka... nie wiem czy policjanci zwracają jakąś szczególną uwagę na
    statystyki; to raczej broszka tych z góry. Statystyki nie mają w zwyczaju rzucać
    się na ciebie z pięściami, natomiast niektórzy zatrzymywani kierowcy to i
    owszem... Statystyki też na ciebie nie wrzeszczą, natomiast niektórzy
    zatrzymywani kierowcy to i owszem... ani nie płacą... ani nie miewają problemów
    dokumentami... nie kłamią... tfu akurat statystyki kłamią jak najęte :P

    WhiteD

  • 80. Data: 2011-11-30 15:12:07
    Od: "WhiteD" <...@...pl>

    > 2-3 na ilu skontrolowanych? Jak przetrzepiesz 100 czy 1000 mieszkań to
    > pewnie w 2-3 też coś znajdziesz.

    A to ważne na ilu? 2-3 to i tak jest za dużo...

    WhiteD