  • 21. Data: 2013-04-20 21:56:38
    Temat: Re: Slownik Androida - jak zrobic...
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-04-20 21:40, Mr. Misio wrote:

    > Hm... jak mozesz byc zadowolony z tego... czegos... :)

    1. Jedna czy druga wymieniona przeze mnie dziala calkiiem dobrze. NIe
    twierdze, ze idealnie. Nie ma idealnego rozwiazania i pewnie nigdy sie
    nie pojawi.

    > ...ale co zlego robie? wpisalem w wyszukiwarke sklepu 'swype' i...?

    Dlaczego zakladasz, ze wszystkie aplikacje swiata na Androida dosptene
    sa jedynie w googlowym sklepie? Wielu bylo juz oredownikow wolnosci
    wyboru, "preczow ze sklepami" itd a gdy wreszcie pojawia sie aplikacja,
    ktorej nie ma w sklepie to uzytkownik staje z rozlozonymi rekami.
    http://www.swype.com/category/get-swype/

> [...]
    > moglem wiele doinstalowac.
    >
    > Ale jakby mi slownik T9 w nokii robil tak jak ten w Androidzie, to nokie
    > wyrzucilbym do kibla i spuscil wode.
    >
    > Jak mialem Nokie e51, 52 to nie musialem sie zastanawiac nad wieloma
    > rzeczami - wszystko dzialalo. Jak juz dzialalo to dobrze. Slownik
    > podpowiadal, ale nie narzucal. Uczyl sie ale tak na prawde niewiele
    > musial sie uczyc. Klawiatura potrafila zapamietac w jakiej aplikacji jak
    > zostala ustawiona, w tej bez podpowiadania, w tamtej z podpowiadaniem, w
    > innej jako numeryczna, w jeszcze innej jako tekstowa.

    Wiele juz napisales pozytywnych opinii o E51 oraz E52 i gdy je zestawie
    z moimi doswiadczeniami z N8 to mam ochote ja spuscic w kibelku. Nie
    bede kolejny raz przytaczal wszystkich bledow, niedorobek czy braku
    ergonomicznych rozwiazan. Jesli chodzi o klawiature to baaaardzo daleko
    tej z N8 to SwiftKey czy Swype. Zreszta fajnie to widac po placzu i
    zawodzeniach na symbianowym forum Swype gdy po wygasnieciu licencji
    czesc uzytkownikow sklonna byla przestac korzystac z Nokii wlasnie z
    powodu fabrycznej klawiatury (pomijajac fakt, ze Swype na N8 chodzi dosc
    wolno i ma kilka irytujacych bledow, z ktorymi deweloper nie ma juz
    chyba ochoty nic robic).

    > Tak prawde powiedziawszy przez lata uzywania nokii nigdy nie mialem do
    > czynienia z tym, ze musze poswiecac swoj czas, zeby cos konfigurowac,
    > walczyc ze slownikiem, z tym lub z tamtym.

    > A 10 tysiecy much zawsze poleci do gówna.
    >
    > Sorry.

    Tak, tak, zaplaci 6zl i bedzie dalej opowiadalo jakie ono smaczne.
    Nie wiem czy zauwazyles, ze pod wieloma cienkimi aplikacjami jest sporo
    negatywnych wpisow, ktore moga zniechecic nie tylko do kupna ale nawet
    do instalacji.

    > To jest 4001 juz.
    >
    > Ale nie chce tutaj robic dymu. Stwierdzam jedynie - wymienilem za Twoja
    > porada klawiature na inna, dzialanie slownika sie nie zmienilo.
    >
    > Piszesz,z e to pakiet, wiec powinno sie zmienić. I to na lepsze.
    >
    > Co robie zle, ze u mnie dalej jest zle, mimo iz wymienilem klawiature na
    > polecana przez setki tysiecy ludziz calego swiata?

    Nie wiem co robisz nie tak. Przed chwila przelaczaylem klawiature ze
    Swype na SwiftKey i pisalem przez "mizianie". Napisalem w ten sposob
    chyba najdluzszy sms w moim zyciu i nie musialem niczego poprawiac. Ani
    jednego bledu! A pisze stosunkowo malo, daleko mi do mistrza klawiatury.

  • 22. Data: 2013-04-20 22:20:56
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik atm napisał:

> [...]
    > wyboru, "preczow ze sklepami" itd a gdy wreszcie pojawia sie aplikacja,
    > ktorej nie ma w sklepie to uzytkownik staje z rozlozonymi rekami.

    Heh, jestem zywym przykladem, ze Android ogłupia.

    > Wiele juz napisales pozytywnych opinii o E51 oraz E52 i gdy je zestawie
    > z moimi doswiadczeniami z N8 to mam ochote ja spuscic w kibelku. Nie

    Ale N8 to nie E51 :)

    > Tak, tak, zaplaci 6zl i bedzie dalej opowiadalo jakie ono smaczne.

    Wiesz, jak juz wydali... ;)

> [...]
    > chyba najdluzszy sms w moim zyciu i nie musialem niczego poprawiac. Ani
    > jednego bledu! A pisze stosunkowo malo, daleko mi do mistrza klawiatury.

    No to ponawiampytanie - dlaczego u mnie nie dziala tak jak u Ciebie?

    :/

    Czyta w myslach moja niechec do Androida i robi mi na zlosc?

  • 23. Data: 2013-04-20 22:55:03
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik atm napisał:

    > http://www.swype.com/category/get-swype/

    prawie dobra klawiatura, da sie uzywac, jeszcze jakby sie dalo zmienic
    qwerty na taka co jest mniej klaiwszy ale na kazdym po 3 literki to
    byloby bosko, pod warunkiem, ze wtedy program dalej bedzie dawal rade
    zamiast swirowac...

  • 24. Data: 2013-04-21 12:41:23
    Od: gawfron <g...@s...pl>

    W dniu 2013-04-20 22:55, Mr. Misio pisze:

> [...]
    > qwerty na taka co jest mniej klaiwszy ale na kazdym po 3 literki to
    > byloby bosko, pod warunkiem, ze wtedy program dalej bedzie dawal rade

    Ale ideą swype jest szybkie mizanie a nie stukanie w pojedyncze literki.
    Oczywiście na moim samsungu mogę sobie dowolnie zmieniać, czy chcę stare
    niewygodne rozwiązanie jak w telefonach z fizyczną, qwerty z klikaniem,
    qwerty mizianie, rysowanie literek paluchem czy dyktowanie.
    Jak rozumiem, w twoim jak zwykle nie działa :)

  • 25. Data: 2013-04-21 12:41:59
    Od: gawfron <g...@s...pl>

  • 26. Data: 2013-04-21 12:46:29
    Od: gawfron <g...@s...pl>

    W dniu 2013-04-20 21:42, Mr. Misio pisze:

    lisz tak inteligentne rozwiazanie to zbijesz niezla fortunke,

    > Ale ja nie wymagam cudów. Chcialbym coś na poziomie tego co Nokia dawała
    > mi kulka lat temu.
    >
    > Przeciez to juz kiedyś wymyślono.
    >
    > A Android bije wszelkie rekordy popularnosci.
    >
    > Nie chce mi sie wierzyc, ze jeszcze nie doszedl do etapu slownika na
    > poziomie Nokii sprzed paru lat...

    Znacznie ten poziom przekroczył, jesteś po prostu jak 100 letni dziadek
    - kiedyś były tylko gazety i tak było najlepiej, radio to syf i
    wynalazek szatana bo nie można stron przekładać, a internet to już w
    ogóle, nigdy nie osiągnie doskonałości 'trybuny ludu', tam wiedzieli od
    razu co dla nas najlepsze! ;)

  • 27. Data: 2013-04-21 22:31:03
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik gawfron napisał:

    > Ale ideą swype jest szybkie mizanie a nie stukanie w pojedyncze literki.

    Moze, ale testowalem i nie lubie miziac :)

> [...]
    > qwerty mizianie, rysowanie literek paluchem czy dyktowanie.
    > Jak rozumiem, w twoim jak zwykle nie działa :)

    Nie znalazlem opcji na zmiane klawiatury pelne qwerty na taka jak na
    zwyklym telefonie, duzo mnie kalwiszy, ale kazdy ma 3 literki na sobie.

    Moja pasciata klawiatura z telefonem dala rade sie tk przeleczyc.

    Dlatego chcialem zmienic tylko slownik.

    Znow sie okazalo, ze w Androidzie moge miec klawiaturke z pasciatym
    slownikiem, albo poasciata klawiaturke z dobrym slownikiem.

    :(((((((((((((((((((

    Dramat.

  • 28. Data: 2013-04-21 22:34:13
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik gawfron napisał:
    > W dniu 2013-04-20 21:42, Mr. Misio pisze:
    >
    > lisz tak inteligentne rozwiazanie to zbijesz niezla fortunke,

    > Znacznie ten poziom przekroczył,

    I pewnie dlatego nowoczesne slowniki w Androidzie w moich oczach
    wygladaja jak kulawe protezy.

    Wybacz, ale ja chce uzywac telefonu a ni epierdolic sie z durnym
    slownikiem. Nigdy wczesniej nie widzialem, ze cos moze byc tak
    niedopracowane. Po prostu niechcacy przyzwyczailem sie do innej jakosci,
    wyzszej.

> [...]
    > wynalazek szatana bo nie można stron przekładać, a internet to już w
    > ogóle, nigdy nie osiągnie doskonałości 'trybuny ludu', tam wiedzieli od

    Pierdu pierdu.

    Staras sie mi wmowic, ze gorzej dzialajacy slownik jest lepszy bo nowszy
    i od Androida.

    Moze jest i nowszy, ale do starego T9 w nokii E52 to sie nie umywa.

    Dopiero Swype dorównuje poziomem do tego co sie przyzwyczailem.

    Ale dla mnie dalej niezrozumiale jest, dlaczego nei moge miec klawiatury
    A i slownika B. Tylko musze do slownika B miec klawiature B.

    Nie ograniem zatem tej wyzszosci Androida. Wyjasnisz?

  • 29. Data: 2013-04-22 10:53:13
    Od: gawfron <g...@s...pl>

    W dniu 2013-04-21 22:31, Mr. Misio pisze:

    > Moze, ale testowalem i nie lubie miziac :)

    Potestuj dłużej. Na początku przeszkadza, potem pisze się dużo szybciej
    niż na klasycznej.

  • 30. Data: 2013-04-22 10:57:20
    Od: gawfron <g...@s...pl>

    W dniu 2013-04-21 22:34, Mr. Misio pisze:

> [...]
    > A i slownika B. Tylko musze do slownika B miec klawiature B.
    >
    > Nie ograniem zatem tej wyzszosci Androida. Wyjasnisz?

    Nie jest gorszy, po prostu się przyzwyczaiłeś do innego, i oczekujesz że
    będzie reagować tak samo - z takim podejściem byśmy dalej siedzieli w
    jaskiniach :)