  • Data: 2013-06-10 17:26:43
    Temat: Re: Słowacja i nawigacja na szybie
    Od: w...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 9 czerwca 2013 22:40:53 UTC+2 użytkownik Artur Maśląg napisał:

    > Przykro mi - taśma dwustronna (taka sama jak w tej podstawce) nie
    >
    > chciała trzymać w kilku samochodach (mimo wycierania różnymi
    >
    > cudami), więc pozostanę sceptycznym.

    Najlepsza taśma do klejenia w aucie:

    http://www.contakt.pl/tama-dwustronna-do-luster-19mm
    -10mb-tesa-4952-p-17675.html?osCsid=3a06d4097e08eeb2
    6f17840fa4adc5e3

    Listwy na drzwiach klejone przez lakiernika jakimiś "profesjonalnymi" taśmami
    odpadały albo w czasie upałów albo przy pierwszym przymrozku po deszczu.
    Przyklejone taśmą do luster trzymały się kilka lat - potem auto sprzedane.

    W znajomym amerykańskim aucie taśmą Tesy przykleiłem do zderzaka polonezowskie lampy
    kierunkowskazów/pozycyjnych (oryginalne zniszczone i niedostępne za rozsądne
    pieniądze, w dodatku niezgodne z naszymi przepisami).
    Wymieniać plastry trzeba było co 3-4 lata bo płaszczyzna klejenia była dosyć wąska.
    Wewnątrz samochodów i w domu taśma też użyteczna i trwała.