-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipa
rtners.pl!not-for-mail
From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ślizgawka a hamulec ręczny... na przód
Date: Wed, 09 Nov 2011 13:06:45 +0100
Organization: GTS Energis
Lines: 34
Message-ID: <j9dqcl$81u$1@news2.ipartners.pl>
References: <4eba2b65$1@news.home.net.pl> <j9dfnm$h4h$1@news.onet.pl>
<j9dh3v$3bv$1@news2.ipartners.pl> <j9dome$4jt$1@inews.gazeta.pl>
<j9dpfo$7ls$1@news2.ipartners.pl> <j9dpm4$61c$3@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1320840405 8254 157.25.157.219 (9 Nov 2011 12:06:45 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 9 Nov 2011 12:06:45 GMT
In-Reply-To: <j9dpm4$61c$3@inews.gazeta.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.23) Gecko/20110920
Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.15
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2412071
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-11-09 12:54, kamil pisze:
> On 09/11/2011 11:51, Jakub Witkowski wrote:
>> W dniu 2011-11-09 12:37, kamil pisze:
>>
>>>> No ale skąd ten szok? Wg mnie ręczny na przód ma tylko dwie wady:
>>>> jest (chyba) droższy, i pobawić się na ślizgawce nie pozwala...
>>>
>>> A ma jakieś zalety?
>>
>> Skuteczność porównywalna z hamulcem głównym
>
> Jeszcze nigdy nie miałem problemu ze skutecznością ręcznego na postoju. Podczas
jazdy nie widzę sensu używania go.
Uwielbiam teksty o tym że ktoś nigdy czegoś nie użył.
>> Brak ryzyka zarzucenia po gwałtownym zaciągnięciu
>
> I po co miałbym go zaciągać w ryzykownej sytuacji?
Bo jak ci pójdzie przewód przy 100km/h, a przed tobą traktor, to pociągnięcie
za dźwignię bez obawy że zaraz wylądujesz w rowie będzie jednak będzie nieco
prostsze, niż próba hamowania kolejnymi biegami?
>> To raczej tylne są mocno ułomne z samego założenia.
>> Natomiast są tanie i proste.
>
> I dlatego nawet drogie samochody z nich nie korzystają. Aha..
Skoro klienci nie i tak docenią - jak widać powyżej - to po co przepłacać?
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.11.11 13:11 kamil
- 09.11.11 13:11 AZ
- 09.11.11 13:12 kamil
- 09.11.11 13:13 AZ
- 09.11.11 13:13 kamil
- 09.11.11 13:12 Karolek
- 09.11.11 13:20 Jakub Witkowski
- 09.11.11 13:27 Jakub Witkowski
- 09.11.11 13:33 Jakub Witkowski
- 09.11.11 13:41 Robert_J
- 09.11.11 13:49 Robert_J
- 09.11.11 13:51 Jakub Witkowski
- 09.11.11 14:04 Jakub Witkowski
- 09.11.11 14:12 AZ
- 09.11.11 14:13 Jakub Witkowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=