    From: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ślizganie sprzęgła/spalone sprzęgło
    Date: Fri, 23 Jul 2010 00:24:57 +0200

    On 2010-07-22 19:20, Nex@pl wrote:
    > Witam,
    >
    > co może być powodem ślizgania/palenia się sprzęgła. Pierwsze po wymianie
    > kompletu - zerwały się nity. Drugie teraz założone, nowy komplet wraz z
    > nową dwumasą LuK - przypalone/ślizga się.

    nie lepiej oryginał? LuK nie jest producentem, tylko regeneruje... I po
    co wymieniałeś dwumase?

    > co może być nie tak poza tym, że już jestem 4000PLN do tyłu... skrzynia
    > biegów ponoć ma luz, ale czy może to wpływać na poślizg sprzęgła?

    mi to wygląda na zły montaż sprzęgła, szczególnie odwrotne założenie
    tarczy sprzęgłowej, źle odpowietrzony układ, być może źle zregenrowana
    tarcza, ale w to raczej wątpię (bardziej mi pasuje odwrotne założenie
    tarczy)... generalnie to zmień mechanika bo to jakiś idiota.