  • 1. Data: 2011-06-20 08:50:57
    Temat: Re: Slider dla kobiety - Nokia bez bajerów
    Od: "Grzegorz" <a...@p...onet.pl>

    &gt; Grzegorzu, zapytam mimo iż widzę że wielu grupowiczów
    &gt; rozumie takie wymaganie doskonale, ale co to znaczy dla
    &gt; Ciebie &quot;telefon dla kobiety&quot;? Co przez to rozumiesz dokładnie?
    &gt; Czym różnią się Twoim zdaniem kobiety od mężczyzn pod
    &gt; względem używania telefonu?
    &gt; Sorry że pytam ale szczerze: naprawdę mnie zaciekawiłeś... :-)

    Dziękuję wszystkim za polecenie jakiegoś konkretnego modelu.

    A odpowiadając na Twoje pytanie - dla (przynajmniej mojej) kobiety nie jest
    ważna specyfikacja czy szczegóły techniczne, istotne są elementy wizualne oraz
    przyzwyczajenia (dlatego akurat slider i Nokia).

    Grzegorz