  • 1. Data: 2011-06-19 21:37:38
    Temat: Android - filtr polaczen
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Hej
    Szukam programu, ktory filtruje polaczenia przychodzace na telefon z
    Androidem.

    Wiem, ze tego typu programow jest bardzo duzo, tylko ciezko odszukac
    cos co spelni nastepujace warunki:

    - program jest bezplatny
    - mozna filtrowac polaczenia uwzgledniajac czas (typu: wyciszac
    telefony z numerow prywatnych (lub konkretnych tumerow) w godzinach od
    23 do 7 itd)
    - wyciszac wszystkie telefony w godzinach od 23 do 8 po za tymi,
    ktorych caller ID jest na bialej liscie.
    - wyciszanie moze byc zamienione na odrzucanie, przekierowywanie na
    poczte glosowa

    Jest cos takiego? Zwlaszcza to uwzglednianie czasu mnie interesuje
    najbardziej - a tego wlasnie w opisach programow w android markecie
    nie widze :/

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2011-06-19 21:40:23
    Temat: Re: Android - filtr polaczen
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    http://oapd.tek24.pl/11,filtr-rozmow

  • 3. Data: 2011-06-19 21:56:31
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Rafal M wrote:

    > Hej

    Witaj.

    > Szukam programu, ktory filtruje polaczenia przychodzace na
    > telefon z Androidem.

    Jasne

    > Wiem, ze tego typu programow jest bardzo duzo, tylko ciezko
    > odszukac cos co spelni nastepujace warunki:
    >
    > - program jest bezplatny

    To wlasnie skreslilo dwa programy które potrafilyby zrealizowac
    reszte opisanych ponizej wymagan. Cale "az" dwa, wiecej nie
    udalo mi sie znalezc. Nie wykluczam ze sa, ale nie znalazlem.

> [...]
    > ktorych caller ID jest na bialej liscie.
    > - wyciszanie moze byc zamienione na odrzucanie,

    Jest, ale nie bezplatne.
    https://market.android.com/details?id=com.handyandy.
    whoisit
    https://market.android.com/details?id=com.pocketx

    uprzedzam: nie testowalem ich jeszcze, jeszcze nie wybralem
    któegos z nich (choc zamierzam), to na razie jest tylko wynik
    moich poszukiwan programów które realizuja opisywane juz
    wczesniej funkcje.

    > Zwlaszcza to uwzglednianie czasu mnie
    > interesuje najbardziej - a tego wlasnie w opisach programow w
    > android markecie nie widze :/

    Uwzglednienie czasu mozesz zrealizowac "osobno", chocby
    przy pomocy:
    https://market.android.com/details?id=com.roozen.Sou
    ndManager

    zas czarne, biale listy, itd. osobno, ale obawiam sie ze
    to juz nie bedzie tak skuteczne, jak w programie który
    jest od podstaw pomyslnany jako spójna calosc

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 4. Data: 2011-06-20 06:37:10
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 19 Jun 2011 14:37:38 -0700 (PDT), Rafal M wrote:
    >Wiem, ze tego typu programow jest bardzo duzo, tylko ciezko odszukac
    >cos co spelni nastepujace warunki:
    >- program jest bezplatny

    Napisz sam, udostepnij bezplatnie :-P

    J.

  • 5. Data: 2011-06-20 16:47:11
    Od: wess <w...@t...pl>

    W dniu 2011-06-19 23:37, Rafal M pisze:
    > Hej
    > Szukam programu, ktory filtruje polaczenia przychodzace na telefon z
    > Androidem.

    https://market.android.com/details?id=com.lianyun.fi
    rewall