  • 21. Data: 2010-10-19 13:08:34
    Temat: Re: Słaba oferta - Programy Polsatu poza TOP 10
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i9k37f$nf8$1@news.onet.pl...
    > Te "artykuły" w pseudogazetach dla gospodyń domowych to nic innego jak
    > odzwierciedlenie poziomu reprezentowanego przez TV... Widać takie jest
    > zapotrzebowanie rynku, i tu masz rację, świat pogrąża się w głupocie :-).
    > Telewizja i głupawe gazety wmawiają nam jak mamy żyć, co kupować, gdzie
    > wypoczywać, jak się ubierać itd...

    Ktoś wczoraj późno wieczorem w trójce słusznie zauważył ze media starają sie
    z nas zrobic nie głupców ale dzieci.
    My dorośli wiemy bardzo dobrze że łatwo jest prowadzić chodnikiem grupę
    dzieci a trudniej jednego głupca.

    Marek

  • 22. Data: 2010-10-19 17:11:52
    Od: Regius <p...@o...pl>

    > A żebyś wiedział, że potrzebuje. Co do słownictwa: niestety, ale tu w
    > kraju nad Wisłą skończyła się jakiś czas temu kultura, poszanowanie
    > drugiego człowieka i jeszcze parę innych ważnych spraw. Zachowując się
    > kulturalnie, czyli tak jak powinienem, zacząłbym się wyróżniać z tłumu...

    ciężko się nie zgodzić z tym co napisałeś ,sam przeżyłem już to parę
    razy na własnej skórze.

    > Nic nie poradzę, że pamiętam czasy, gdy ta mniejszość trochę większa
    > była... pamiętasz te czasy i udajesz, że ich nigdy nie było czy nie
    > pamiętasz tych czasów?

    "młodzież" nie pamięta a ci bardziej kumaci już dawno wyjechali ;-)

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2010-10-20 03:54:08
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    > Zwróć tylko uwagę że to są programy dla nienachalnie
    > inteligentnych ;-).

    Zatrważające wnioski wypływają z rankingu tego, co oglądają Polacy. Cztery
    pozycje w rankingu to seriale telewizyjne. Z tego można wysnuć wniosek, że
    ludzie w Polsce karmieni się fikcją. I to niebezpieczne, bowiem wynika z tego,
    że ludzie bazują na fikcji. Natomiast programy informacyjne są niespójnymi
    zlepkami suchych informacji, które jak pokazują inne badania są przyjmowane z
    niezrozumieniem przez przeciętnego Polaka, bowiem mózg pracujący w środowisku
    szybko zmieniających się obrazów i dwukrotnie szybciej wypowiadanych słów niż
    to się dzieje w rzeczywistości pracuje na granicy przeciążenia. Stąd tylko
    około 20% Polaków rozumie materiały w programie informacyjnym a już tylko 4%
    potrafi podać kolejność, w których one wystąpiły. A więc Polacy na fikcji.

  • 24. Data: 2010-10-20 06:01:22
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-19 14:56, Tomaszek pisze:

    > Nic nie poradzę, że pamiętam czasy, gdy ta mniejszość trochę większa była...
    > pamiętasz te czasy i udajesz, że ich nigdy nie było czy nie pamiętasz tych czasów?

    Stary już jestem i pamiętam rożne czasy. Ciągle sądzę, że jeśli idzie o gusta to
    nie ma wielkiej zmiany na gorsze, ludzie zawsze woleli proste piosenki o niczym,
    komedie, "Matysiaków" i "W Jezioranach". Stąd sukcesy ich obecnych
    odpowiedników: "M jak miłość", discopolo itp. Wyjątkiem są tu programy
    publicystyczne, zwłaszcza wiadomości. Te zeszły na psy w ciągu ostatnich 20 lat.
    Irek

  • 25. Data: 2010-10-20 10:18:06
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > ...tylko
    > około 20% Polaków rozumie materiały w programie
    > informacyjnym a już tylko 4%
    > potrafi podać kolejność, w których one wystąpiły.

    Moim skromnym zdaniem to max 20% Polaków (choć myślę że w
    innych nacjach jest podobnie) w ogóle rozumie co się do nich
    mówi i co czytają ;-))). Reszta tylko rejestruje tekst, bez
    obróbki :-). Społeczeństwo w większości jest niestety...
    głupie. Przykro to mówić, ale tak niestety jest...

  • 26. Data: 2010-10-20 10:20:46
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Zachowując się kulturalnie, czyli tak jak powinienem,
    > zacząłbym się wyróżniać z tłumu...

    Ale wyróżniać na korzyść, a to chyba nic złego? ;-)) Jak
    masz na sobie czyste ubranie i nagle wokół Ciebie pojawi się
    masa brudasów to też brudzisz sobie anzug żeby się nie
    wyróżniać? ;-)))

  • 27. Data: 2010-10-20 12:44:30
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-20 12:20, Robert_J pisze:
    > Ale wyróżniać na korzyść, a to chyba nic złego? ;-)) Jak masz na sobie
    > czyste ubranie i nagle wokół Ciebie pojawi się masa brudasów to też
    > brudzisz sobie anzug żeby się nie wyróżniać? ;-)))

    Jak użyłeś przykładu, to zrewanżuję się innym: jak wejdziesz na górę, to
    co prawda będziesz widział wszystkich z góry i będziesz widział więcej,
    ale będziesz na tej górze sam. Samemu jest smutno:(

  • 28. Data: 2010-10-20 13:59:50
    Od: ZeN <z...@n...spam.pl>

    Dnia Tue, 19 Oct 2010 14:38:14 +0200, Tomaszek napisał(a):

    > Ja chcę powrotu telewizji edukacyjnej do TVP1, nie chce Klanów,
    > Plebanii, D jak dupa, jak chce coś na poziomie!!!!!

    No niestety, już próbowaliśmy razem ze śp. Tomaszem Pyciem przywrócić Sondę
    do TV - nie raczyli nawet odpowiedzieć...

    ZeN

  • 29. Data: 2010-10-20 15:08:38
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Jak użyłeś przykładu, to zrewanżuję się innym: jak
    > wejdziesz na górę, to co prawda będziesz widział
    > wszystkich z góry i będziesz widział więcej, ale będziesz
    > na tej górze sam.

    Wiesz, każdy robi to co lubi. Ja tam wolę równać do lepszych
    niż do gorszych ;-)))

    > Samemu jest smutno:(

    A mnie tam wcale ;-))).