  • 1. Data: 2010-10-18 21:33:23
    Temat: Fale elektromagnetyczne szkodliwe. Uzależniają jak marihuana.
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Działanie fal elektromagnetycznych jest bardziej szkodliwe niż początkowo
    nawet nikomu nie przechodziło przez myśl. A to medium fizyczne, fale
    elektromagnetyczne są bazowym nośnikiem informacji dla takich mass mediów jak
    telewizja, TVP, Polsat, TVN i stacji radiowych Radio ZET, PR1, RMF FM i inne.
    Mechanizm uzależnień jakie fale elektromagnetyczne generują to uwięzienie
    elektronów atomów białek delikatnych struktur mózgu i wprowadzanie ich w
    identyczne drgania. Elektrony w białkach mózgu drgają w rytm częstotliwości
    nadajnika telewizyjnego. Przejście drgającego elektronu na wyższe poziomy
    energetyczne atomu w obecności fali elektromagnetycznej Polsatu, TVP, TVN'u
    nie jest już tak swobodne. Fale mogą upośledzać procesy chemiczne mózgu i
    ograniczać swobodę procesów myślowych. Tym bardziej, że nadal nie wiadomo,
    jaki jest mechanizm funkcjonowania mózgu, a obserwujemy skutek wzrost poziomu
    agresji wśród ludzi. Te pierwsze, zaburzone reakcje chemiczne, mogą
    przyczyniać się do powstawania raka. WHO, Światowa Organizacja Zdrowia
    jednoznacznie pokazuje zależność fal elektromagnetycznych i raka, przebywania
    przy przewodach niskiego napięcia i takimi chorobami jak guzy mózgu, piersi
    czy nowotworami.

    Przekaz podprogowy wyzwalany falami elektromagnetycznymi.
    Najniebezpieczniejszy jest tu powtarzalność przekazu, reklama, czołówka
    programu informacyjnego, inne, dokładnie taki sam program to taki sam przebieg
    fal elektromagnetycznych. Który dokładnie pobudza w taki sam sposób elektrony
    atomów białek mózgu. Lub na niższym nieznanym jedenasto-wymiarowym poziomie
    modelu atomu. Mówi się już, że te same przebiegi fal elektromagnetycznych
    uzależniają tak samo jak substancje chemiczne. Możesz wiedzieć wcześniej
    (podświadomość), że zostanie nadany jakiś program (określony przebieg fal
    elektromagnetycznych identyfikowany przez mózg), zanim on się pojawi w
    świadomości widza, tak samo jak uzależniają narkotyki, marihuana, kokaina czy
    haszysz.

    Badania nad tym zjawiskiem są utrudnione, czy wręcz niemożliwe, bo należy
    zbadać reakcję białek na każdy możliwy do nadania przebieg fal
    elektromagnetycznych, czyli wiedzieć jaki nastąpi skutek przebiegu fal
    elektromagnetycznych dla mózgu, zanim program zostanie nawet wyprodukowany. A
    to jest niemożliwe. Nie wiadomo jaki kształt przebiegu może wywoływać raka,
    czy wywołać agresję. Może to być reklama sieci telefonów Era, logo szamponów
    na łupież, czy twarz dziennikarza telewizyjnego Durczoka. Wszystkie one mają
    specyficzną właściwą sobie z określonym kształtem, paczkę fal
    elektromagnetycznych.

    Niewątpliwie, z teorii skończonych zasobów wynika, że jeśli telewizje, TVP i
    komercyjne TVN, Polsat, TV4 zarabiają w ciągu roku miliardy złotych (Wpływ
    TVN z reklam w 2009 roku, o czym się nie mówi, to gigantyczna kwota 2,85 mld
    zł.) to w myśl skończonych zasobów komuś na czymś je muszą zabrać. Czyżby
    okazało się, że telewizje (fale elektromagnetyczne) zarobią na zabranym zdrowiu ?

  • 2. Data: 2010-10-18 22:21:42
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

    W dniu 18-10-2010 23:33, Marcin Rolicki pisze:

> [...]
    > okazało się, że telewizje (fale elektromagnetyczne) zarobią na zabranym zdrowiu ?

    okazuje sie, ze najwiecej zarabia twoj diler na twoim uzaleznieniu od
    heroiny.

  • 3. Data: 2010-10-19 07:26:01
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > okazuje sie, ze najwiecej zarabia twoj diler na twoim
    > uzaleznieniu od heroiny.

    proponuję żeby zaczął dopisywać sobie 'T" przed nazwiskiem
    ;-)

  • 4. Data: 2010-10-19 12:13:34
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-10-19 09:26, Robert_J pisze:

    > proponuję żeby zaczął dopisywać sobie 'T" przed nazwiskiem ;-)

    Ty sobie dopisz "debil" na końcu.

    Facet w pierwszej części wywodu powołuje się na WHO ... w drugiej
    wyciąga wnioski z tez przedstawionych przez WHO.

    Jeżeli ktoś tutaj jest nienormalny, to debile dzięki którym
    WHO jeszcze istnieje ... lub debile którzy bezkrytycznie
    przyjmują do wiadomości komunikaty WHO. Lub debile którzy
    oglądają TV nie patrząc na tego skutki. I oczywiście
    kompletni debile którzy wręcz zakazują dyskusji o tym
    tak jak Wy dwa pacany powyżej.

    Wniosek: wszyscy jesteśmy debilami ... poza Rolnickim
    który na dodatek nam to uświadamia.

    Tomy M.

  • 5. Data: 2010-10-19 12:26:29
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Ty sobie dopisz "debil" na końcu.

    Długo nad tym "myślałeś"? A może jesteś jego adwotatem?

    > Facet w pierwszej części wywodu powołuje się na WHO ... w
    > drugiej
    > wyciąga wnioski z tez przedstawionych przez WHO.

    A kogo na grupie TV interesują wnioski WHO? Może powinien
    napisać na grupie "Zdrowie"? Zwłaszcza psychiczne...

    > Wniosek: wszyscy jesteśmy debilami

    Mów za siebie proszę.

    > ...poza Rolnickim
    > który na dodatek nam to uświadamia.

    To chyba Tobie, bo jak dla mnie to lekki filozof - oszołom
    ;-).

  • 6. Data: 2010-10-19 12:31:37
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-10-19 14:26, Robert_J pisze:

    > To chyba Tobie, bo jak dla mnie to lekki filozof - oszołom ;-).

    Facet w sposób przekolorowany udowadnia czytelnikom
    jakimi są debilami i tak należy odbierać jego posty.
    Ma lekkie pióro i przyjemnie się czyta.

    Tomy M.

  • 7. Data: 2010-10-19 12:47:06
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Facet w sposób przekolorowany udowadnia czytelnikom
    > jakimi są debilami i tak należy odbierać jego posty.
    > Ma lekkie pióro i przyjemnie się czyta.

    Może i masz trochę racji ;-)). Problem w tym, że czytając te
    jego posty ma się wrażenie że on traktuje to bardzo
    poważnie. Dlatego wywołuje efekt odwrotny od zamierzonego
    :-)

  • 8. Data: 2010-10-19 14:49:10
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomy M. wrote:

    > Facet w sposób przekolorowany udowadnia czytelnikom
    > jakimi są debilami i tak należy odbierać jego posty.
    > Ma lekkie pióro i przyjemnie się czyta.

    raczej ma zryte pod beret i wypisuje brednie wyssane z brudnego palucha.

  • 9. Data: 2010-10-19 21:22:05
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-10-19 16:49, Marek Dyjor pisze:

    > raczej ma zryte pod beret i wypisuje brednie wyssane z brudnego palucha.

    Odbieracie go zbyt dosłownie. Podobnie ludzie odbierają
    Korwina Mikke, a facet wyolbrzymia problemy i ich rozwiązania
    celowo ...aby zmusić nas do refleksji.

    Tomy M.

  • 10. Data: 2010-10-19 22:28:25
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

    W dniu 19-10-2010 23:22, Tomy M. pisze:

> [...]

    na łupież, czy twarz dziennikarza telewizyjnego Durczoka. Wszystkie one mają
    specyficzną właściwą sobie z określonym kształtem, paczkę fal
    "

    czyli nalezy zbadac, cos czego nie mozna zbadac, bo nic nie wiadomo.
    czyli wiadomo tylko tyle ze rolicki jest ostro pierdolniety. generalnie
    rzecz biorac: czytanie postow rolickiego moze u ciebie powodowac
    cofniecie w rozwoju.