  • 1. Data: 2010-10-15 14:50:08
    Temat: Gdańsk -k.48 DVB-T
    Od: "Ktos" <k...@n...net>

    Odbieram w Gdańsku silny sygnał DVB na k.48 (pewnie z Chwaszczyna).Na razie
    jeszcze tuner
    nie wyszukuje listy programów.....

    Chciaż przy spodziewanej zawartości nie MUX3 nie wiem, czy warto wstrajać
    tuner...chyba tylko dla zabawy :-(((

  • 2. Data: 2010-10-15 16:03:30
    Temat: Re: Gdańsk -k.48 DVB-T
    Od: "Ktos" <k...@n...net>

    > Odbieram w Gdańsku silny sygnał DVB na k.48 (pewnie z Chwaszczyna).Na
    razie
    > jeszcze tuner
    > nie wyszukuje listy programów.....

    Już z TVP1 i TVP2.....

  • 3. Data: 2010-10-15 16:27:56
    Od: "Ktos" <k...@n...net>

    ?http://img189.imageshack.us/img189/1008/1003241p.jp

  • 4. Data: 2010-10-16 11:25:33
    Od: Andrzej H <h...@g...com>

    No ruszyły nadajniki MUX-3:
    RTCN Płock / Rachocin 20kW ch35
    RTCN Gdańsk/Chwaszczyno 15 kW ch48
    RTON Iława/Kisielice 50 kW ch46
    RTCN Siedlce/Łosice 5 kW ch56
    RTCN Szczecin/Kołowo10 kW ch49
    RTCN Płock/Rachocin 20 kW ch35

    Nie wiadomo co z Rusinowem, ale tam już zdaje się wszystko gotowe ;)

    Niemniej nie ma się co podniecać skoro nie będzie ani jednego kanału
    HD, a TVP nie potrafi poprawnie nadawać formatu obrazu 16:9/4:3
    W Śremie TVP2 jest nadawane z błędami jeżeli o to chodzi. W MUX1
    działało prawidłowo.

  • 5. Data: 2010-10-16 14:02:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Andrzej H" <h...@g...com> napisał w wiadomości news:

    >TVP nie potrafi poprawnie nadawać formatu obrazu 16:9/4:3
    >W Śremie TVP2 jest nadawane z błędami jeżeli o to chodzi. W MUX1
    >działało prawidłowo.

    Nie zawsze, nie zawsze.
    Były okresy że pieprzyło się dokładnie tak samo.