  • Data: 2017-10-27 11:10:06
    Temat: Re: Skynet coraz blizej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:d5c3f9be-cea9-4ef2-84bb-0bd492881ba0@go
    oglegroups.com...
    >--Do osiagniecia 200km/h wystarcza 120-140 KM. Tyle to dzisiaj
    >"wszystkie maja".

    >bez przesady, Zafira B 120KM w automacie szla do 180 km/h i koniec,

    W automacie i Zafira - troche wyzsze auto, wieksze opory.

    >nowy golf 1.6 TDI 125KM przy 180 km/h silnik wychodzi spod maski i
    >robi sie tak glosno ze masakra

    Kiedys dawno, w 100KM Astrze, glosno mi sie robilo od 120 :-)

    Glosno - ale maksymalna predkosc jaka fabryka podaje ?

    Nie podaje ... nie potrafie znalezc, czy klienta to juz nie
    intereresuje, bo wiadomo ze wystarczajaco szybki.
    A moze Unia zabronila ?
    Opel tez juz nie podaje.

    https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/volkswage
    n/golf/vii/hatchback-5d-facelifting/silnik-benzynowy
    -1.4-tsi-125km-od-2017/
    benzynka 125KM ... 204km/h

    Teoretycznie to tak ponad pol godziny.

    J.