  • Data: 2017-10-28 03:11:47
    Temat: Re: Skynet coraz blizej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 27 Oct 2017 23:28:27 +0200, Poldek napisał(a):
    > W lecie pojeździłem trochę po Szwecji.
    > Jak się wraca do Polski, to wrażenie jest takie, że się wjechało do
    > kraju idiotów samobójców zabójców.
    > W Szwecji czułem, że nikomu nie zależy na tym, żeby JECHAć SZYBCIEJ NIż
    > INNI, żeby BYć PRZED. Prawdopodobnie jarają się ciekawszymi rzeczami niż
    > kretyńskie ryzykowanie życia i zdrowia na drodze.

    No coz, moze dobrobyt ... a moze dobrze wiedza, ze nie ma sie co
    spieszyc, zaraz bedzie radar i mandat :-)

    > Chwilowa próba
    > pojechania "po polsku" - wyprzedzania z prędkością ponad 10 więcej niż
    > limit, jechania blisko za tyłem poprzedzającego itp. od razu wywołuje
    > przywołującą do porządku reakcję ze strony innych użytkowników drogi.

    Tzn co robia ?
    Ty ich wyprzedzasz, to oni wtedy w gaz, ciebie wyprzedzaja i zwalniaja
    do limitu jadac srodkiem pasa ? :-)

    > Może trudno sobie to wyobrazić, ale wygląda na to, że tam ludzie chcą,
    > żeby było na drogach bezpiecznie i chcą jeździć bezpiecznie.

    Byc moze. A moze lata propagandy zrobily swoje.
    A moze mandaty i zwykla zazdrosc :-)

    Bo popatrz na Niemcow. Tez chca zeby bylo bezpiecznie.
    Tzn zeby w miare bezpiecznie dalo sie te 140 pojechac, czasem 150, a
    niektorzy to 180 czy 200 :-)

    J.