  • Data: 2017-10-27 12:39:40
    Temat: Re: Skynet coraz blizej
    Od: CTP <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 27 października 2017 11:22:21 UTC+2 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > --Stawiam dolary przeciw orzechom, że na trasie Warszawa - Gdańsk (autostradami)
    przegrałby rywalizację nawet z 10-krotnie tańszą Dacią Logan. Bo gdyby chciał
    dotrzymać jej kroku, to pewnie stanąłby gdzieś w Strykowie.

    > https://www.auto-motor-und-sport.de/news/tesla-s-im-
    nachtest-258-km-reichweite-bei-120-km-h-und-13-grad-
    8612751.html
    > https://tff-forum.de/viewtopic.php?f=55&t=15352
    >
    > pow. 160 km/h zasieg ponizej 200km

    Odjąłbym z tego kilkadziesiąt km. Jazda po A2/A1, to ciągłe zwalnianie i
    przyspieszanie, przy czym zwalnianie jest o wiele łagodniejsze niż przyspieszanie.
    Swoją drogą, to trochę zaniepokoiło mnie to, o czym mówił ten youtuber z tymi 3
    trybami odzyskiwanie energii. Mam rozumieć, że jak ustawię 3 tryb, to Tesla po
    puszczeniu gazu zacznie gwałtownie zwalniać? Światła stop w takim momencie jej się
    zapalają, czy nie? Bo jeśli nie, to strach będzie za takimi Teslami jeździć.