eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySkutki przerośniętej tolerancji kierowcówRe: Skutki . Prędkość zabija.
  • X-Received: by 2002:a5b:b8a:: with SMTP id l10mr34501209ybq.24.1553760793146; Thu, 28
    Mar 2019 01:13:13 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a5b:b8a:: with SMTP id l10mr34501209ybq.24.1553760793146; Thu, 28
    Mar 2019 01:13:13 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
    iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!t9no464
    7774qtn.0!news-out.google.com!d8ni1072qtr.1!nntp.google.com!t9no4647770qtn.0!po
    stnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 28 Mar 2019 01:13:12 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <5c9bb23f$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=85.219.130.230;
    posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
    NNTP-Posting-Host: 85.219.130.230
    References: <q783bf$695$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <q78ev0$g9t$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <q7edur$egv$1@node1.news.atman.pl> <q7fiau$54u$1@news.mixmin.net>
    <15cz6b2i0ymsp.6xioyytvlqkq$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <5c9b8895$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
    <1sky4htgyoye2$.148ahsnkmdx96.dlg@40tude.net>
    <5c9bb23f$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <a...@g...com>
    Subject: Re: Skutki . Prędkość zabija.
    From: WS <L...@c...pl>
    Injection-Date: Thu, 28 Mar 2019 08:13:13 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 23
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2653149
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wednesday, March 27, 2019 at 6:26:25 PM UTC+1, Akarm wrote:

    > Ja jeszcze nie spotkałem się z wypadkiem spowodowanym przez nadmierną
    > prędkość. Prawie wszystkie są spowodowane przez nieudzielenie
    > pierwszeństwa.


    Zalezy jak sytuacje interpretowac. Byly (nie chce mi sie googlac) wyroki wskazujace
    na 100% wine "zapierdalacza" w sytuacji, kiedy ktos nie ustapil mu pierwszenstwa, ale
    sad uznal, ze nie mial na to szans (np. blisko byl zakret i brak widocznosci z
    podporzadkowanej, z tego powodu bylo niskie ograniczenie predkosci...), ale gdyby
    jechal przepisowo to wypadku by nie bylo.

    Samo ograniczenie predkosci jest jakims tam kompromisem. Droga to nie tor wyscigowy
    dla zawodowcow, jadacych w 100% skupieniu na jezdzie. Trzeba brac pod uwage, ze nasz
    (i nie tylko nasze) spoleczenstwo sie starzeje i coraz wiecej starszych ludzi jezdzi
    - potrzebujawiecej czasu na reakcje.
    No i mniejsza predkosc zdecydowanie ogranicza skutki wypadku jesli juz do niego
    dojdzie. Np. ponizej 50km/h potracony pieszy ma spore szanse na przezycie.

    WS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: