-
X-Received: by 2002:a5b:b8a:: with SMTP id l10mr34501209ybq.24.1553760793146; Thu, 28
Mar 2019 01:13:13 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a5b:b8a:: with SMTP id l10mr34501209ybq.24.1553760793146; Thu, 28
Mar 2019 01:13:13 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!t9no464
7774qtn.0!news-out.google.com!d8ni1072qtr.1!nntp.google.com!t9no4647770qtn.0!po
stnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 28 Mar 2019 01:13:12 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <5c9bb23f$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=85.219.130.230;
posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
NNTP-Posting-Host: 85.219.130.230
References: <q783bf$695$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<q78ev0$g9t$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<q7edur$egv$1@node1.news.atman.pl> <q7fiau$54u$1@news.mixmin.net>
<15cz6b2i0ymsp.6xioyytvlqkq$.dlg@40tude.net>
<X...@1...0.0.1>
<5c9b8895$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
<1sky4htgyoye2$.148ahsnkmdx96.dlg@40tude.net>
<5c9bb23f$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <a...@g...com>
Subject: Re: Skutki . Prędkość zabija.
From: WS <L...@c...pl>
Injection-Date: Thu, 28 Mar 2019 08:13:13 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 23
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2653149
[ ukryj nagłówki ]On Wednesday, March 27, 2019 at 6:26:25 PM UTC+1, Akarm wrote:
> Ja jeszcze nie spotkałem się z wypadkiem spowodowanym przez nadmierną
> prędkość. Prawie wszystkie są spowodowane przez nieudzielenie
> pierwszeństwa.
Zalezy jak sytuacje interpretowac. Byly (nie chce mi sie googlac) wyroki wskazujace
na 100% wine "zapierdalacza" w sytuacji, kiedy ktos nie ustapil mu pierwszenstwa, ale
sad uznal, ze nie mial na to szans (np. blisko byl zakret i brak widocznosci z
podporzadkowanej, z tego powodu bylo niskie ograniczenie predkosci...), ale gdyby
jechal przepisowo to wypadku by nie bylo.
Samo ograniczenie predkosci jest jakims tam kompromisem. Droga to nie tor wyscigowy
dla zawodowcow, jadacych w 100% skupieniu na jezdzie. Trzeba brac pod uwage, ze nasz
(i nie tylko nasze) spoleczenstwo sie starzeje i coraz wiecej starszych ludzi jezdzi
- potrzebujawiecej czasu na reakcje.
No i mniejsza predkosc zdecydowanie ogranicza skutki wypadku jesli juz do niego
dojdzie. Np. ponizej 50km/h potracony pieszy ma spore szanse na przezycie.
WS
Następne wpisy z tego wątku
- 28.03.19 09:54 Jacek Maciejewski
- 28.03.19 09:53 Akarm
- 28.03.19 10:59 Budzik
- 28.03.19 11:27 Akarm
- 28.03.19 11:45 Jacek Maciejewski
- 28.03.19 12:22 r...@k...pl
- 28.03.19 12:39 Akarm
- 28.03.19 12:41 Jacek Maciejewski
- 28.03.19 13:01 Akarm
- 28.03.19 13:02 Mateusz Viste
- 28.03.19 13:34 JulKo
- 28.03.19 19:40 Tomasz Pyra
- 28.03.19 19:51 Tomasz Pyra
- 28.03.19 20:27 Marek S
- 28.03.19 20:31 Marek S
Najnowsze wątki z tej grupy
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
Najnowsze wątki
- 2025-02-14 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-02-14 Częstochowa => Product Manager - Systemy infrastruktury teleinformaty
- 2025-02-14 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-02-14 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-14 Czy ma sens grupa news:pl.soc.polityka-prawna ? :-)
- 2025-02-14 e-paper
- 2025-02-14 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-14 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-14 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-14 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-02-14 Re: Dlaczego nie było (pełzającego) zamachu stanu? Bo minister Bodnar już "zawiesił" prokuratora Ostrowskiego
- 2025-02-14 e-paper
- 2025-02-14 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-14 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-14 Olsztyn => Sales Specialist <=