  • 1. Data: 2013-11-06 17:17:33
    Temat: Skuter nie pali iskra jest kompresja też.
    Od: Siwy94 <tomek.radosz@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam! Mój skuter nie odpala ,jest iskra i kompresja. Wgl się nie odzywa
    nawet jak wstrzyknę dawkę paliwa pod świecę. Jaka może być przyczyna??

  • 2. Data: 2013-11-07 23:01:02
    Temat: Re: Skuter nie pali iskra jest kompresja też.
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Siwy94" <tomek.radosz@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Witam! Mój skuter nie odpala ,jest iskra i kompresja. Wgl się nie odzywa
    > nawet jak wstrzyknę dawkę paliwa pod świecę. Jaka może być przyczyna??

    4T czy 2T?

    bo 4T nie odpali jak wlejesz paliwo do srodka

  • 3. Data: 2013-11-07 23:08:34
    Temat: Re: Skuter nie pali iskra jest kompresja te?.
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-11-07 23:01, Arbiter pisze:
    > U?ytkownik "Siwy94" <tomek.radosz@_NOSPAM_gmail.com> napisa? w wiadomo?ci
    z.pl...

    > 4T czy 2T?
    >
    > bo 4T nie odpali jak wlejesz paliwo do srodka

    Bo ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 4. Data: 2013-11-08 08:24:24
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-11-07 23:08, Kuczu pisze:

    > Bo ?
    Ja mam na to taki patent, że podaję do gaźnika gaz propan-butan z
    palnika do lutowania. Butla z palnikiem stoi w garażu, więc mam pod
    ręką. Dzięki temu rozgryzłem kiedyś tajemnicę dlaczego kosiarka nie
    pali, skoro iskra jest, paliwo jest, kompresja jest. Ktoś nalał ON
    zamiast benzyny.
    Jacek

  • 5. Data: 2013-11-08 08:52:23
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2013-11-08 08:24, Jacek pisze:
> [...]
    > ręką. Dzięki temu rozgryzłem kiedyś tajemnicę dlaczego kosiarka nie
    > pali, skoro iskra jest, paliwo jest, kompresja jest. Ktoś nalał ON

    Tez tak robie.. wszystkie samostarty sa na bazie propan-butanu

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

  • 6. Data: 2013-11-08 09:51:42
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-11-08 08:52, MarcinJM pisze:

    > Tez tak robie.. wszystkie samostarty sa na bazie propan-butanu

    nieprawda. Wiele zawiera eter, n-heptan lub gaz ziemny. Tylko niektore
    sa na bazie lpg.

  • 7. Data: 2013-11-08 10:24:29
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-11-08 09:51, Kuczu pisze:
    > nieprawda. Wiele zawiera eter, n-heptan lub gaz ziemny. Tylko niektore
    > sa na bazie lpg.
    Tu bym się częściowo zgodził, bo kiedyś dawno wrzuciliśmy samostart do
    ogniska ;-) i efekt był piorunujący.
    Natomiast nie zgodzę się co do gazu ziemnego, bo on wymaga minimum 200
    at ciśnienia, a tego żadna puszka nie wytrzyma.
    Jacek

  • 8. Data: 2013-11-08 11:15:11
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2013-11-08 09:51, Kuczu pisze:
    > nieprawda. Wiele zawiera eter, n-heptan lub gaz ziemny. Tylko niektore
    > sa na bazie lpg.

    Nie na bazie, tylko jest to srodek napedowy. Tani i łatwy do sprężenia.
    Silnik uruchomisz nawet na plack'u do czyszczenia desek rozdzielczych.
    Dowolnym dezodorantem w spray'u. Sprawdzone.

  • 9. Data: 2013-11-08 14:35:23
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-11-08 10:24, Jacek pisze:
> [...]
    > Natomiast nie zgodzę się co do gazu ziemnego, bo on wymaga minimum 200
    > at ciśnienia, a tego żadna puszka nie wytrzyma.

    prosze:

    http://lotus.amtra.com.pl/msds.nsf/626e6035eadbb4cd8
    5256499006b15a6/d2554a64cb5d5b2ec1257b03002f6d51/$FI
    LE/19-553%20Moto%20Start%20Samostart%20Silnika%20400
    ml.pdf

    strona 2 - sklad, 50-60% gaz ziemny

  • 10. Data: 2013-11-08 15:13:56
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-11-08 14:35, Kuczu pisze:
    > prosze:
    > strona 2 - sklad, 50-60% gaz ziemny
    Dziękuję.
    Widocznie rozpuszcza się on podobnie jak acetylen w acetonie.
    Człowiek się całe życie uczy.
    Jacek