  • Data: 2009-03-10 14:07:36
    Temat: Re: Skutecznosc metod ostrzenia - pomiary
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Mrz., 14:34, Jan Rudziński <j...@a...net> wrote:
    > Cześć wszystkim

    > Może jeszcze poinformuje kolegę od dudnień, że w fortepianach struny,
    > które mają wydawać ten sam dźwięk (wysokie tony są geenrowane przez
    > pojedynczą strunę, średnie przez dwie, basy przez trzy) stroi się z
    > niewielkim przesunięciem. I nie dudni...
    >
    > --
    > Pozdrowienia
    >     Janekhttp://www.astercity.net/~janekr/http://www.ast
    ercity.net/~janekr/fotokicz.htm

    nie czuje sie adresatem tej uwagi , ale jest wrecz przeciwnie.

    swiadomie wprowadza sie niewielkie przesuniecie czestotliwosci miedzy
    strunami , albo tez np efekty elektroniczne generujace taki sam dzwiek
    tylko minimalnie przesuniety w stosunku do oryginaleg i sie go miesza
    z oryginalnym - po to by wlasnie wskutek niewielkiego efektu dudenia
    nadac dziekowi barwe -uzywajc pojecia fotograficznego.Jesli
    przesuniecie jest niewielkie mozesz efektu dudnieni nie
    zidentyfokowac , wyrobione ucho zawsze.

    strojenie fortepianu to czynnosc niekonczaca sie - po dojsciu do
    prawego koncy lewy jest ponownie rozstrojony.

    ale to jet OT i nie ma nic wspolnego z problemem dudnienia w swej
    istoscie.