    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Skutecznosc metod ostrzenia - pomiary
    Date: Mon, 2 Mar 2009 12:06:29 +0100

    On Sat, 28 Feb 2009, Mikolaj Tutak wrote:

    > Czy do testów uzywasz statywu i wezyka do wyzwalania migawki?

    Prawdę mówiąc rozumiem intencję, ale równie prawdę mówiąc, to
    po prostu wskazujesz iż wyniki uzyskane za pomocą wężyka
    i statywu można sobie w warunkach polowych... wsadzić. Gdzieś.
    I przy robieniu zdjęć "z ręki" własnie takie pomiary (nawet
    jeśli są to "pomiary" z za małą podstawą w kalibracji wszystkiego)
    tak naprawdę są znacznie bardziej uzyteczne.

    Nie wiem czy taki był cel Twojego posta, ale osobiscie dziękuję
    za zwrócenie uwagi na ten aspekt bezużyteczności wielu testów
    (tych ze statywem i wężykiem) dla moich zdjęć :D

    pzdr, Gotfryd