  • Data: 2011-03-28 23:23:51
    Temat: Re: Skrzyżowanie - pytanie
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 28 Mar 2011 21:34:47 +0200, Adam Płaszczyca

    > Przepis poprosze.

    Art. 2.7. i Art. 22.

    > Skoro dla Ciebie, samochód który na skrzyżowaniu skręca tworzy swoim torem
    > jazdy pas, to w takim razie ten z prawej tez takowy stworzył, a ten z lewej
    > właśnie nań wjeżdża.

    Spróbuj chociaż zrozumieć czym jest pas ruchu i jak przebiega w zależności
    od ruchu pojazdów.

    > A prawy jedzie swoim.

    Tak.

    > Tam, gdzie są wyznaczone, to sprawa jasna. Tam, gdzie nie są, to nie ma
    > żadnego przepisu, który by określał jak przebiegają.

    Też jest jasna. *PRZECZYTAJ* *DEFINICJĘ* *PASA* *RUCHU*. Art. 2.7.

    > Podaj przepis na wyobraźnię.

    Na podcieranie tyłka też masz w kiblu instrukcję? Pewnie wydrukwoaną na
    papierze toaletowym, żeby się nie zgubiła... Inaczej mógłbyś się pogubić,
    co?

    > Przepis... i nie nudź.

    Art. 2.7. i Art. 22.

    Teraz wyjaśnij, po co robić dwa równoległe pasy do skrętu, skoro defacto
    tylko ten z prawej ma szanse normalnie jechać, bo ten z lewego będzie
    notorycznie stać.

    > Nigdzie. To jest PoRD, nie ma logiki.

    Tiaaa...

    > Jesli pasy są wyznaczone znakami, to
    > wiadomo kto zmienia pas.

    Buuu, inni wiedzą (prawie wszyscy, a jak nie wiedzą to jest dzwonek), tylko
    Adaś nie wie.

    > Jeśli pasów wyznaczonych nie ma, to nie można
    > ich ustalić i ten z prawej ma pierwszeństwo.

    ROTFL http://kut.as/2vl -- przecinając Marszałkowską ze Świętokrzyskiej
    też biedaku nie będziesz wiedział jak przejechać przez skrzyżowanie? Nie
    jesteś w stanie ustalić jak biegną pasy ruchu? Narysować kreseczki?

    > Może przeczytaj ust. 3? Bo z uporem maniaka podajesz ust. 1, a 3 pomijasz.

    Ustęp trzeci odnosi się tylko do paru specyficznych sytuacji.
    Nie ma zastosowania w żadnym z omawianym przez nas przypadku.

    > Art. 22 nakłada na tego z lewej:
    > 1. Obowiązek zachowania szczególnej ostrożności
    > 2. Ustąpić pierwszeństwa temu z prawej, zgodnie z ust. 4.

    Zanim dojdziesz do Art. 22. i zaczniesz się nim podpierać, przeczytaj 100x
    (powinno starczyć) i spróbuj zrozumieć czym jest PAS RUCHU.

    > Oczywiście. W takim razie powiedz mi, co to jest samochód osobowy.
    > Albo powiedz, w którym momencie zaczyna się skrzyżowanie :D

    To też ci narysować, drogie dziecko?

    > Jak na razie - to notorycznie wygrywam.

    Podaj sygnatury, swoje powinieneś pamiętać.

    > Zgodnie z głoszonymi przez siebie wypraktykowanymi zasadami

    Ahaaa... no to już wszystko jasne.

    > Ojej, naprawdę? To te auta jada równolegle? Czyli nei pukną się?

    Jeśli nie zmienią swojego pasa ruchu, to nie.
    Niestety nie wszyscy

    > AAAA :D

    Zgadzam się. Porażasz.

    --