  • 61. Data: 2011-03-24 23:02:32
    Temat: Re: SkrzyĚźowanie - pytanie
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-24, 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:

    > Tak: 44
    >
    > 4 oznacza pojazd wielośladowy

    Napisz przynajmniej skąd-dokąd biegną.

    l>

    > Nie wiesz co sam napisałeś, czy ktoś sie pod Ciebie podszywał...

    Dużo postów w tym wątku już napisałem, nie wiem o który konkretnie Ci
    chodzi. Tak ciężko przekleić?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 62. Data: 2011-03-24 23:03:42
    Temat: Re: SkrzyĹźowanie - pytanie
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    Krzysiek Kielczewski napisal:

    > Jezdnia się skończyła - pas też się skończył. Po drugiej stronie
    > skrzyżowania na którym skręciłeś masz drugą jezdnię, a nie tę samą.

    Skąd bierzesz takie brednie?
    W którym miejscu PoRD jest to opisane?

    --
    Pozdor Myjk
    xCarLink *MP3* player

  • 63. Data: 2011-03-24 23:04:07
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    Krzysiek Kielczewski napisal:

    > Nie. Skrzyżowanie to przecięcie dróg.
    > J.w. Skrzyżowanie to nie jezdnia, to przecięcie jezdni.

    Zgadza się panie szczegółowy. Niezależnie jednak od takich szczegółów
    skrzyżowanie, niestety dla Ciebie, posiada pasy ruchu. Nie, nie muszą
    być oznaczone poziomymi znakami drogowymi, żeby były.

    Sprawdź sobie skrzyżowanie na Pl. Zawiszy http://kut.as/04vy

    Z tego co widzę, jeden nawet się już zdążył pogubić (ten biały
    dostawczak), bo mu NAGLE pasy ruchu znikły na skrzyżowaniu. Dobrze, że
    nie pojechał dalej, bo jeszcze więcej niespodzianek i znikających pasów
    na niego czyhało.

    > No to użyj i opisz.

    Z moją wyobraźnią i zrozumieniem prostych zasad jest wszystko OK. Ty
    masz problem, to go sobie rozwiązuj. Tylko z łaski swojej, nie rób przy
    okazji innym wody z mózgu, bo jeszcze mi się trafi twój uczeń na drodze
    -- a to poważnie szkoda nerwów i czasu.

    > Nigdy nie twierdziłem inaczej.

    Twierdziłeś inaczej choćby tutaj:
    <s...@k...sail-ho.p
    l>

    --
    Pozdor Myjk
    xCarLink *MP3* player

  • 64. Data: 2011-03-24 23:04:30
    Temat: Re: SkrzyÄà „ĹĄĂ„Â„Ä‚ „ĹĄÄš Ÿowanie - pytanie
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    > że nie są rozrysowane znakami poziomymi.
    > Nie, nie są.

    Jeśli są przed skrzyżowaniem, to MUSI być na nie miejsce i na samym
    skrzyżowaniu. W przeciwnym razie takie skrzyżowanie nie byłoby
    dopuszczone do ruchu drogowego. Ale... zapewne posiadasz przykład
    skrzyżowania gdzie przed skrzyżowaniem są dwa pasy prowadzące na
    skrzyżowanie, a nań już tylko jeden pas ruchu?

    --
    Pozdor Myjk
    xCarLink *MP3* player

  • 65. Data: 2011-03-24 23:06:04
    Temat: Re: Skrzyżowanie - pytanie
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Krzysiek Kielczewski w
    -ho.pl>:

    > # pas ruchu - każdy z podłużnych pasów jezdni wystarczający do ruchu
    > # jednego rzędu pojazdów wielośladowych, oznaczony lub nieoznaczony
    > # znakami drogowymi;

    > Jezdnia się skończyła

    O! Pojawiła się rzeka, mur czy jakaś wielka dziura? To chyba powinien stać
    odpowiedni znak i nie powinni tego nazywać skrzyżowaniem aka
    przecięciem/rozwidleniem dróg mających jezdnie.
    Jeśli są "malunki" to już jezdnia i pasy sie nie kończą? Podaj przepis z
    PoRD na kończenie/niekończenie się jezdni na skrzyżowaniu w zależności od
    braku/istnienia malunków

    P.S.
    Kot się ukrył za kanapą...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 66. Data: 2011-03-24 23:14:35
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-24, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Skąd bierzesz takie brednie?
    > W którym miejscu PoRD jest to opisane?

    W definicji skrzyżowania.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 67. Data: 2011-03-24 23:20:49
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-24, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

> [...]
    > skrzyżowanie, niestety dla Ciebie, posiada pasy ruchu. Nie, nie muszą
    > być oznaczone poziomymi znakami drogowymi, żeby były.

    A co to skrzyżowanie ma wspólnego z omawianym?

    > Z moją wyobraźnią i zrozumieniem prostych zasad jest wszystko OK. Ty
    > masz problem, to go sobie rozwiązuj.

    Nie umiesz opisać?

    > Twierdziłeś inaczej choćby tutaj:
    ><s...@k...sail-ho.
    pl>

    Nie, nigdy nie twierdziłem, że na skrzyżowaniu nie może być więcej niż
    jeden pas ruchu.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 68. Data: 2011-03-24 23:28:20
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-24, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

> [...]
    > skrzyżowania gdzie przed skrzyżowaniem są dwa pasy prowadzące na
    > skrzyżowanie, a nań już tylko jeden pas ruchu?

    Litości... Pas ruchu to jest podłużna część jezdni. Na skrzyżowaniu
    typu "T" skręcasz z jednej jezdni na drugą. Nie ma czegoś takiego jak
    niewyznaczony pas ruchu obejmujący dwie różne jezdnie.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 69. Data: 2011-03-24 23:29:21
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Krzysiek Kielczewski w
    -ho.pl>:

    > Napisz przynajmniej skąd-dokąd biegną.

    Od punktu A przed skrzyżowaniem, do punktu B za skrzyżowaniem -- i nie są to
    "koniki szachowe"

    l>
    > Dużo postów w tym wątku już napisałem, nie wiem o który konkretnie Ci
    > chodzi.

    Podałem namiar, nie kierowałem do google

    > Tak ciężko przekleić?

    Zapisz sobie w ulubionych: <http://42.pl/na> i samodzielnie przeklejaj
    namiary ;P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 70. Data: 2011-03-24 23:31:17
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-24, 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:

    > O! Pojawiła się rzeka, mur czy jakaś wielka dziura?

    Krawężnik. To w poprzek to jest jezdnia drugiej drogi. Tej, z którą
    przecina się ta, po której jechałeś. I to przecięcie to jest właśnie
    skrzyżowanie.

    > P.S.
    > Kot się ukrył za kanapą...

    Białe myszki też widzisz? A różowe słonie?

    Krzysiek Kiełczewski