    From: "Myjk" <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: SkrzyĚźowanie - pytanie
    Date: Thu, 24 Mar 2011 22:04:07 +0000 (UTC)
    <4d8a8f04$0$2507$65785112@news.neostrada.pl> <imet5f$6hl$1@news.onet.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <1...@i...dyndns.org.invalid>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <imfbjm$7ha$1@news.onet.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <imficd$4re$1@news.onet.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <imfkvd$fli$1@news.onet.pl> <4d8b8082$1@news.home.net.pl>
    <x...@n...onet.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <x...@n...onet.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <x...@n...onet.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>

    Krzysiek Kielczewski napisal:

    > Nie. Skrzyżowanie to przecięcie dróg.
    > J.w. Skrzyżowanie to nie jezdnia, to przecięcie jezdni.

    Zgadza się panie szczegółowy. Niezależnie jednak od takich szczegółów
    skrzyżowanie, niestety dla Ciebie, posiada pasy ruchu. Nie, nie muszą
    być oznaczone poziomymi znakami drogowymi, żeby były.

    Sprawdź sobie skrzyżowanie na Pl. Zawiszy http://kut.as/04vy

    Z tego co widzę, jeden nawet się już zdążył pogubić (ten biały
    dostawczak), bo mu NAGLE pasy ruchu znikły na skrzyżowaniu. Dobrze, że
    nie pojechał dalej, bo jeszcze więcej niespodzianek i znikających pasów
    na niego czyhało.

    > No to użyj i opisz.

    Z moją wyobraźnią i zrozumieniem prostych zasad jest wszystko OK. Ty
    masz problem, to go sobie rozwiązuj. Tylko z łaski swojej, nie rób przy
    okazji innym wody z mózgu, bo jeszcze mi się trafi twój uczeń na drodze
    -- a to poważnie szkoda nerwów i czasu.

    > Nigdy nie twierdziłem inaczej.

    Twierdziłeś inaczej choćby tutaj:
    <s...@k...sail-ho.p