  • Data: 2011-03-25 13:28:48
    Temat: Re: SkrzyĹźowanie - pytanie
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    2011-03-25 00:05:14 Krzysiek Kielczewski

    > Nie. Po prostu tam nie ma pasów skręcających z jednej jezdni na drugą.

    To w jaki sposób te auta wykonują skręt?

    > Nie, wtedy mamy wyznaczony pas ruchu
    > biegnący z jednej jezdni na drugi.

    Jeśli nie ma wyznaczonych pasów ruchu za pomocą poziomych znaków, to
    ten pas nadal jest, tylko nie jest oznaczony znakami poziomymi. PoRD
    dopuszcza takie rozwiązanie na jezdni w tym także na samym skrzyżowaniu
    (aby w miejscu przecinania się pasów ruchu dla różnych kierunków nie
    powstała malownicza mozaika, wprowadzająca więcej zamieszania niż
    kompletny brak znaków) -- dlaczego wciąż się z tym spierasz, jak
    skończony osioł?

    --
    Pozdor Myjk