  • Data: 2011-03-25 20:29:47
    Temat: Re: Skrzyżowanie - pytanie
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Pyra w <news:4d8ce655$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Pas to część jezdni, jezdnia to część drogi, a skrzyżowanie to
    > przecięcie dróg (różnych dróg).

    Część wspólna -- co Ci jakoś umknęło w dalszym wywodzie

    > Wynika z tego, że skręcając na skrzyżowaniu skręcasz w inną drogę,
    > mającą inną jezdnię i swoje (inne) pasy.
    > Czyli po skręcie to nie są te same pasy, zwłaszcza że może być ich inna
    > liczba.

    OIDP to pisałem w tym wątku o konikach szachowych -- "przeskakujesz"
    skrzyżowania? ;P

    > Tak, bo skręcając zmieniasz zarówno drogę, jezdnie, więc i pas ruchu.

    Czyżby niejaki Tomasz Pyra nie napisał "Na niektórych skrzyżowaniach są
    narysowane również pasy skręcające i tam już taki numer nie przejdzie"?

    Rozumiem, że na takich bez malunków się "przeskakuje", a na taki z malunkami
    nie skręca się w inna drogę mającą swoje (inne) pasy, ale gdy spadnie śnieg
    i pasy zasypie to znowu się "przeskakuje"

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]