  • Data: 2011-07-20 11:25:01
    Temat: Re: Skrypt linkera, pamięć zewnętrzna i... problem :(
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.07.2011 23:13, Konop pisze:

    > No ale ja wiem, co to jest skrypt linkera, jak działa pamięć i nie
    > pomijam podstaw jak działają mikrokontrolery ;)...
    To dlaczego chcesz zainicjalizować opisaną sekcję? Ani nie masz na to
    miejsca w rom, ani nie ma to sensu. No i jeszcze jeżeli dobrze widzę to
    włożyłeś ją w srodek sekcji data.

    > Wiem. Ale chciałem to zrobić trochę "kulturalniej" i się czegoś
    > dowiedzieć przy okazji ;)... Jak definiujesz zmienne, to jednak
    > kompilator pilnuje, aby nie przekroczyć pamięci itp... Metodą j.w.
    > niestety, trzeba trochę uważać. W tej chwili mam to zrobione tak, jak
    > piszesz i jeśli nie poznam rozwiązania - nic się nie stanie, zostawię to
    > tak, jak jest... .
    To zrób tę sekcję bez jakiejkolwiek inicjalizacji - NOLOAD - zazwyczaj
    tak się robi .bss i stos, ale u Ciebie widze inaczej - masz skrypt os
    st, czy skad?

    Michoo