  • Data: 2011-07-23 10:51:05
    Temat: Re: Skrypt linkera, pamięć zewnętrzna i... problem :(
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie powinny być wliczane do data. Pewnie wstawiłeś .extram :{...} do
    > sekcji z danymi. Wstaw to na sam koniec za heap. Sprawdziłem te
    > ustawienia u siebie i wszystko mi działało.

    Tak też zrobiłem od razu, niestety dalej dostaję:
    $ arm-none-eabi-size -B out/Projekt.elf

    text data bss dec hex filename
    11724 524308 6396 542428 846dc out/Projekt.elf

    Ale to wina sposobu wyświetlania, gdyż jak wywołam z -A, to:
    $ arm-none-eabi-size -A out/Projekt.elf

    out/Projekt.elf :
    section size addr
    .text 11724 134217728