  • Data: 2010-06-18 18:58:09
    Temat: Re: Skręt w prawo na zielonej strzałce
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-18 18:52, Arek (G) pisze:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^

    > A to zmienia nieco postać rzeczy, jeżeli zjechałeś na prawy pas przed
    ^^^^^^^^

    > sygnalizatorem, bo było tam wolne miejsce, to sporą część swoich
    > wypowiedzi odszczekuję.

    Nie odszczekuj ... przeczytaj ze zrozumieniem jeszcze raz ....

    > Wówczas by włączył awaryjne,

    Jesteś miszczuniem pojawiania się rowerzystów gdzie ich nie było
    ... awaria polegała na zniknięciu akumulatora ...

    A na poważnie - przeczytaj posta na którego właśnie odpowiadałeś
    jeszcze raz.

    Czekam na argumenty a nie pierdolenie.

    6008