  • Data: 2010-06-18 18:52:15
    Temat: Re: Skręt w prawo na zielonej strzałce
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Będąc za nim, widziałem, że niczego nie sygnalizuje. Swoim nieruchem
    > sygnalizował, że stoi. Dostrzegłem, że zapaliła się zielona strzałka,
    > wjechałem na lewy pas.
    [...]

    A to zmienia nieco postać rzeczy, jeżeli zjechałeś na prawy pas przed
    sygnalizatorem, bo było tam wolne miejsce, to sporą część swoich
    wypowiedzi odszczekuję.

    > A skąd wiesz ? Napisałem tylko, że pojazd stał. Mógł stać z 2 powodów -
    > z powodu zapalonego czerwonego światła (zakładając, że chciał jechać na
    > wprost), albo z powodu awarii (zakładając, że chciał pojechać
    > gdziekolwiek).

    Wówczas by włączył awaryjne, a nawet jeżeli to niestety polskie przepisy
    nie pozwalają przekroczyć linii ciągłej:) Jeżeli się mylę to niech mnie
    ktoś poprawi.

    > He he ... jak na razie w dyskusji dowiedziałem się, że na pustym
    > przejściu na pewno były tabuny ludzi, w tym moje wnuki w przyszłości i
    > że nie ma możliwości by pojazd przede mną był w stanie ulegania awarii :)

    Takie życie.

    A.