  • Data: 2009-03-31 09:49:15
    Temat: Re: Skradziony sprzęt - co dalej?
    Od: "Alfer_z_pracy" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jurekk napisał:
> [...]

    W Tunezji w turystycznej miejscowości Sousse, na głównym deptaku nadmorskim.
    Goniłem złodziei taksówką (oni byli na skuterze), niestety umknęli.

    > musisz sie uzbroic w cierpliwość, w 3 lub 4 odpowiedzi dopiero dostaniesz,
    > facet trochę wolno mysli ;)

    Żart śmieszny niesamowicie. Zauważ, że jesteśmy na grupie dyskusyjnej a nie
    na czacie... mogę jedynie ubolewać że niektórym owa "dyskusja" słabo
    wychodzi, panie Jurekk.

    Uwielbiam życzliwość ludzi na grupach dyskusyjnych.

    Pzdr
    A.