  • Data: 2009-04-04 00:53:41
    Temat: Re: Skradziony sprzęt - co dalej?
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "NomaD_FH" napisał
    > W Tunezji w turystycznej miejscowości Sousse, na głównym deptaku
    > nadmorskim.
    > Goniłem złodziei taksówką (oni byli na skuterze), niestety umknęli.

    O, dobrze wiedziec - poniewaz byc moze zawitam w tym roku i w tamte
    rejony.
    Chyba czas sie uzbroic w pasek z zaszyta linka stalowa....
    W kazdym razie - przykra przygoda :(
    A co lepiej:
    - stracić aparat ?
    - wdać się w szarpaninę i dostać kosą ?

    Dobrze wiedzieć co i gdzie ale lepiej się pilnować niż nastawiać na
    problemy.
    W takiej Tunezji to się różnie może skończyć.

    adam