  • Data: 2009-03-31 14:25:40
    Temat: Re: Skradziony sprzęt - co dalej?
    Od: "Alfer_z_pracy" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pytanie dodatkowe, konkretnie w moim przypadku, czy może chociaż Sony
    > prowadzi taki oficjalny rejestr?

    Może komuś się taka informacja przyda, sięgnąłem do źródła, odpowiedź Sony
    jest następująca:

    "Dziękujemy za kontakt z firmą Sony Poland.
    Nie posiadamy rejestru numerów seryjnych. Mogę podać Panu adresy
    Autoryzowanych Centrów Serwisowych na terenie kraju. Jedynym rozwiązaniem
    jest przesłanie do tych punktów numeru seryjnego skradzionego aparatu.
    Oto strona z adresami serwisów: http://www.sony.pl/article/id/1074437781755"