    From: "TheGuru" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Skradziono sprzęt
    Date: Thu, 30 Jun 2011 08:41:49 +0200

    > rejestru skradzionych i obłożonych zastawem samochodów, a co dopiero
    > mówić o innym sprzęcie, nie tak powszechnie używanym!
    > Wiem, bo chciałem dwa lata temu kupić używany samochód, naprawdę można
    > się 'przejechać' na pokolenia!

    samochody się jednak rejestruje i podaje numery nadwozia i kiedyś silnika.
    gdyby zakup każdego drobiazgu trzebaby rejestrować to tez byś pisał o bandyckim
    kraju, w którym każdego traktuje się jak złodzieja.

    a od dzisiaj mamy tzw. kulturę oświadczeń.
    może kiedyś za skłamanie przy oświadczeniu "sprzedaję sprzęt, który mam prawo
    sprzedać" kodeks karny przewidzi karę.