  • Data: 2011-07-04 07:13:25
    Temat: Re: Skradziono sprzęt
    Od: Anonim <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.07.2011 22:02, JA pisze:

    > I to jest jedyny rozsądny argument. A poza tym, popyt na szemrany sprzęt
    > zawsze będzie i to nie złodzieje, a kupujący go generują. Jeżeli jest
    > społeczne przyzwolenie na wiele nielegalnych działań, to się nie ma
    > czemu dziwić.

    Ze społecznym przyzwoleniem się zgodzę ale z tymi kupującymi już nie.
    Pomyśl ile kradzionych sprzętów jest na allegro? Zasmucę cię - dużo.
    Tylko, że nic o tym nie wiemy. Więc nie wciskaj, że jest popyt na
    kradzione. Popyt jest na "tanie". Kombinuj.

    > Jak za obszczymura, wlazłem sąsiadowi na jabłka, to mi ojciec taką
    > szarlotkę z dupy zrobił, że długo pamiętałem co jest w siódmym przykazaniu.

    Haha. Podobają mi się takie opowieści z bujanego fotela... niech no
    popatrzę w przeszłość... cholera, ci "kumple z podwórka" którzy
    dostawali największy łomot po "wypadzie do sadu" dzisiaj szczycą
    się przegranymi sprawami w sądach dla nieletnich. :) Bo takie
    były podwórka.

    Im większy łomot się dostało tym "zemsta" lepiej smakowała.

    --
    Anonim