  • Data: 2011-06-29 20:13:42
    Temat: Re: Skradziono sprzęt
    Od: J-L-F <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam.
    > Piszę w imieniu kumpla, któremu w Zamościu dnia 18.06.2011 skradziono
    > aparat z 2 obiektywami:
    > Body Nikon D300s numer seryjny 6020955
    > Obiektyw Nikkor AF 80-200mm f/2.8 numer seryjny 1045766
    > Obiektyw Nikkor AF 50mm f/1.8 numer seryjny 2008439
    > Jakby ktoś coś widział, słyszał będę wdzięczny za wszelkie info.

    W naszym kochanym (czytaj 'postsowieckim') kraiku nie ma centralnego
    rejestru skradzionych i obłożonych zastawem samochodów, a co dopiero
    mówić o innym sprzęcie, nie tak powszechnie używanym!
    Wiem, bo chciałem dwa lata temu kupić używany samochód, naprawdę można
    się 'przejechać' na pokolenia!

    Drzewiecki mówił prawdę, 'Polska to bandycki kraj', ten skradziony
    sprzęt spokojnie można sprzedać przez internet w majestacie prawa, nie
    mówiąc o zawodowych paserach i ich ciemnych kanałach dystrybucji.