  • 231. Data: 2014-08-22 15:44:20
    Temat: Re: Skoro 3/4 kierowców przekracza ...
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "dddddddd" <f...@e...com>

    > tak to nie działa. Musisz mieć w tym jakiś interes, np. otwierasz partię
    > kierowców i zlecasz badania dot. wpływu świateł na wypadki (tego badania
    > musi dokonać firma o jakiejś fajnej nazwie :). Skoro chcesz likwidacji
    > przepisu, to firma wybada, że na danym odcinku drogi przed wprowadzeniem
    > obowiązku było mniej wypadków niż jest, albo że przez wprowadzenie
    > obowiązku świateł zwiększyła się liczba pijanych kierowców (wiem, muszą
    > napisać coś co ma choć minimum sensu bo inaczej nikt nie uwierzy)
    > Ja jestem zdania że każdy może zamówić takie badania jakie go interesują.

    No tak, ale chciałem właśnie pokazać, że można zrobić badanie oparte o
    fakty, którego wniosek będzie zupełnie inny. Ja myślę, że szansy na zmianę
    nie ma więc można sobie spokojnie popisać.

  • 232. Data: 2014-08-22 16:57:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-08-20 12:55, Ergie wrote:

    > Aż tak prosto to chyba nie jest. Potrzeba by co najmniej trzech partii:
    > Partia kobiet, partia mężczyzn i partia feministek :-)

    I gender.

    Shrek.

  • 233. Data: 2014-08-23 20:55:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 21 Aug 2014, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > To przy 1-metrowym rowerzysta musiałby chyba na pobocze zjechać :-)

    Podejrzewam, że najklasyczniejsza błądynka (cenzura nie poprawiać)
    ma istotnie mniejszy błąd oszacowania metra niż oszacowania luksa :D
    To prawda, cześć kierujących musiałaby sobie uświadomić, jaka jest
    wielka różnica jasności w słoneczny dzień i choćby tylko pod burzową
    chmurą.

    pzdr, Gotfryd

  • 234. Data: 2014-08-23 21:00:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 21 Aug 2014, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > A jakby na parkingu stał dajmy na to wrak samochodu ale z tablicą
    > rejestracyjną to ...

    ...zależałoby, czy kierujący widzie miejsce kierowcy.
    Tylko nie pytaj o "samochód Gogle'a" :>

    > Ograniczenia nie pomogły ?

    Widocznie nie są przestrzegane :>

    > Ok, o czym innym mówimy. Ja o parkingach przed marketami a Ty o wszystkich.

    Może tak, ostatnio widziany "stłuczony" to było 2 lata temu pod
    osiedlowym sklepem, nie dużym marketem.

    > Byś płacił ?

    MNIEJ? Bo to o taki skutek idzie (mniejsza składka za "udział własny")
    Wątpisz, że byliby chętni?

    pzdr, Gotfryd

  • 235. Data: 2014-08-24 14:48:09
    Temat: Re: Skoro ... zielona strzałka.
    Od: "Oleonek" <g...@c...pl>

    Użytkownik "Pawel O'Pajak" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Zielone strzalki powinny zostac zlikwidowane i zastapione prawem do skretu
    > pod warunkiem ustapienia pierwszenstwa innym uczestnikom ruchu, jak to
    > jest w paru cywilizowanych krajach.
    > Pawel Chorzempa

    Nie wymyślaj nowych przepisów jak nie znasz obecnie obowiązujących.
    Warunkowa zielona strzałka do skrętu oznacza, że należy zatrzymać się i
    następnie można jechać ustępując pierwszeństwa innym.

  • 236. Data: 2014-08-24 15:56:14
    Temat: Re: Skoro ... Partia Franciszka.
    Od: "Oleonek" <g...@c...pl>

    > Aż tak prosto to chyba nie jest. Potrzeba by co najmniej trzech partii:
    > Partia kobiet, partia mężczyzn i partia feministek :-)

    Co najmniej czterech, jeszcze Partia Franciszka.

  • 237. Data: 2014-08-24 20:13:31
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Oleonek" <g...@c...pl>

    > Nie wymyślaj nowych przepisów jak nie znasz obecnie obowiązujących.
    > Warunkowa zielona strzałka do skrętu oznacza, że należy zatrzymać się i
    > następnie można jechać ustępując pierwszeństwa innym.

    Chodziło o to, by nie było strzałek tylko samo prawo. Bo strzałka zielona
    jest a nie np żółta.

  • 238. Data: 2014-08-24 23:36:28
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 24 Aug 2014 14:48:09 +0200, "Oleonek" <g...@c...pl> wrote:

> [...]
    >Warunkowa zielona strzałka do skrętu oznacza, że należy zatrzymać się i
    >następnie można jechać ustępując pierwszeństwa innym.

    Jak sie chce ustapic. W Warszawie na ogol sie nie ustepuje

    A.L.

  • 239. Data: 2014-08-25 01:05:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 24 Aug 2014 16:36:28 -0500, A.L. napisał(a):

    > Jak sie chce ustapic. W Warszawie na ogol sie nie ustepuje

    Ustepuje. Bo ci inni tez nie ustepuja i kolizja gotowa.
    A wtedy przyjezdza policja i sprawnie tlumaczy ze nalezalo ustapic.

    Ale sie nie zatrzymuje, bo przepis jakis taki ... glupawy :-)

    J.

  • 240. Data: 2014-08-26 12:16:00
    Temat: Re: Skoro ... przejście.
    Od: "Feliks54" <v...@b...pl>

    Użytkownik "Jawi" <t...@p...com> napisał w wiadomości

    > W tych paru cywilizowanych krajach jest tak, że kierowca widząc pieszego
    > zawsze zatrzymuje się przed pasami, prędkości i ograniczeń przestrzega się
    > w duużo większym stopniu niż w Polsce.
    > Polakowi trzeba pokazać, gdzie i kiedy ma się zatrzymać bo inaczej z
    > dobrej woli tego nie zrobi. Na deszczu pieszy będzie stać, a ciul w aucie
    > zatrzymać się nie zatrzyma bo płynność straci.

    Teraz bardzo często w Szczecinie kierowcy zatrzymują się przed przejściem
    gdy pieszy zbliża się. Skutek jest taki, że sznur aut stoi, a jeden pieszy
    przechodzi. Gdyby kierowca nie zatrzymał się to pieszy i tak by przeszedł,
    bo za minutę, dwie, jest luka w ruchu samochodów.