-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer01.iad.high
winds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01
.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sat, 23 Aug 2014 20:55:48 +0200
From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
Subject: Re: Skoro 3/4 kierowców przekracza ...
In-Reply-To: <lt582r$a4q$1@mx1.internetia.pl>
Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1408232050200.740@quad>
References: <lssotn$j4s$1@node1.news.atman.pl> <lsst31$2gg$1@node2.news.atman.pl>
<lst3vk$9tv$1@node2.news.atman.pl> <lsuvau$s08$1@node1.news.atman.pl>
<lsv0n3$tdc$1@node1.news.atman.pl> <lsv70l$4tb$1@node1.news.atman.pl>
<lsvbbn$9ls$1@node1.news.atman.pl>
<53f45b9c$0$2232$65785112@news.neostrada.pl>
<Pine.WNT.4.64.1408210019290.3656@quad> <lt4e5d$h88$1@mx1.internetia.pl>
<Pine.WNT.4.64.1408211228510.1932@quad> <lt582r$a4q$1@mx1.internetia.pl>
X-X-Sender: moj@quad
MIME-Version: 1.0
Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8BIT
User-Agent: Hamster/2.1.0.11
Lines: 20
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
X-Trace: 1408828385 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2376 83.15.167.123:63907
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1945
X-Received-Body-CRC: 3117039620
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2542339
[ ukryj nagłówki ]On Thu, 21 Aug 2014, John Kołalsky wrote:
> Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>
>
>>>
>>>> Jak nie ma przyrządu pomiarowego niech bierze zapas :>
>>>
>>> .. i z prawnikiem jeździ.
>>
>> Po co, jak kilkukrotny "zapas" zapewniałby ochronę?
>
> To przy 1-metrowym rowerzysta musiałby chyba na pobocze zjechać :-)
Podejrzewam, że najklasyczniejsza błądynka (cenzura nie poprawiać)
ma istotnie mniejszy błąd oszacowania metra niż oszacowania luksa :D
To prawda, cześć kierujących musiałaby sobie uświadomić, jaka jest
wielka różnica jasności w słoneczny dzień i choćby tylko pod burzową
chmurą.
pzdr, Gotfryd
Następne wpisy z tego wątku
- 23.08.14 21:00 Gotfryd Smolik news
- 24.08.14 14:48 Oleonek
- 24.08.14 15:56 Oleonek
- 24.08.14 20:13 John Kołalsky
- 24.08.14 23:36 A.L.
- 25.08.14 01:05 J.F.
- 26.08.14 12:16 Feliks54
- 26.08.14 12:16 Feliks54
- 27.08.14 10:03 SW3
- 27.08.14 14:11 Shrek
- 27.08.14 14:38 Miroo
- 27.08.14 14:51 Miroo
- 27.08.14 15:11 Shrek
- 27.08.14 15:56 Liwiusz
- 28.08.14 08:16 Miroo
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=