-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Skoro 3/4 kierowców przekracza ...
Date: Fri, 22 Aug 2014 15:44:20 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 23
Message-ID: <lt7iie$7pq$1@mx1.internetia.pl>
References: <lssotn$j4s$1@node1.news.atman.pl> <lsst31$2gg$1@node2.news.atman.pl>
<lst3vk$9tv$1@node2.news.atman.pl> <lsuvau$s08$1@node1.news.atman.pl>
<lsv0n3$tdc$1@node1.news.atman.pl> <lsv70l$4tb$1@node1.news.atman.pl>
<53f32228$0$2147$65785112@news.neostrada.pl>
<lsvb79$9ik$1@node1.news.atman.pl> <lsve25$hol$1@mx1.internetia.pl>
<lsvfah$l29$1@node2.news.atman.pl> <lsvo5d$k65$1@mx1.internetia.pl>
<lsvnf3$mcp$1@node1.news.atman.pl> <lsvs4n$201$1@mx1.internetia.pl>
<lt1mu6$nqv$1@node1.news.atman.pl> <lt1pmn$gjv$1@mx1.internetia.pl>
<lt2bi6$fm5$1@node1.news.atman.pl> <lt2egj$uuv$1@dont-email.me>
<lt46c0$c6q$1@node1.news.atman.pl> <lt4807$vbt$1@dont-email.me>
<lt4j76$niq$1@node2.news.atman.pl> <lt4o09$jd7$1@mx1.internetia.pl>
<lt6k01$eoi$1@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: 78.10.177.126
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1408716174 7994 78.10.177.126 (22 Aug 2014 14:02:54 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 22 Aug 2014 14:02:54 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
In-Reply-To: <lt6k01$eoi$1@dont-email.me>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2542303
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "dddddddd" <f...@e...com>
>>
>> Raport z wprowadzenia świateł dziennych
>> Fakt: Wczoraj na drodze 86 ktoś ze światłami dziennymi wjechał w barierkę
>> Wpływ: Uszkodzony samochód i barierka
>> Wniosek: Światła dzienne pogarszają bezpieczeństwo
>>
>
> tak to nie działa. Musisz mieć w tym jakiś interes, np. otwierasz partię
> kierowców i zlecasz badania dot. wpływu świateł na wypadki (tego badania
> musi dokonać firma o jakiejś fajnej nazwie :). Skoro chcesz likwidacji
> przepisu, to firma wybada, że na danym odcinku drogi przed wprowadzeniem
> obowiązku było mniej wypadków niż jest, albo że przez wprowadzenie
> obowiązku świateł zwiększyła się liczba pijanych kierowców (wiem, muszą
> napisać coś co ma choć minimum sensu bo inaczej nikt nie uwierzy)
> Ja jestem zdania że każdy może zamówić takie badania jakie go interesują.
No tak, ale chciałem właśnie pokazać, że można zrobić badanie oparte o
fakty, którego wniosek będzie zupełnie inny. Ja myślę, że szansy na zmianę
nie ma więc można sobie spokojnie popisać.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.08.14 16:57 Shrek
- 23.08.14 20:55 Gotfryd Smolik news
- 23.08.14 21:00 Gotfryd Smolik news
- 24.08.14 14:48 Oleonek
- 24.08.14 15:56 Oleonek
- 24.08.14 20:13 John Kołalsky
- 24.08.14 23:36 A.L.
- 25.08.14 01:05 J.F.
- 26.08.14 12:16 Feliks54
- 26.08.14 12:16 Feliks54
- 27.08.14 10:03 SW3
- 27.08.14 14:11 Shrek
- 27.08.14 14:38 Miroo
- 27.08.14 14:51 Miroo
- 27.08.14 15:11 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 pozew za naprawę sprzętu na youtube
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą