  • Data: 2011-09-12 20:35:38
    Temat: Re: Skopiowanie danych z dyskow ATA
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemysław Ryk" napisał:

    > Do momentu, aż trafisz na taki napęd / kombinację napędów, która Cię tak
    > przećwiczy ze zworkologii i kabelkologii, że aż Ci się odechce. :)

    Przez ostatnich parę miesięcy obrobiłem kilkadziesiąt komputerów, począwszy
    od zabytków na i815 po P45 z najrozmaitszymi dyskami, z najbardziej
    kapryśnymi pod tym względem Caviarami włącznie i Cable Select zawsze
    działał. Nawet na płytach z (za przeproszeniem) VIA.

    > Miałem takiego 80GB Maxtora swego czasu.

    A dziękuję, Maxtory również.

    > transfer z owego Maxtora leciał na pysk (przy Athlonie 64 3000+ i 2GB ram,

    Jak się podłącza porządny dysk do byle czego...
    Wkażdemraziebądź ja każdy napęd PATA, jaki wpadnie mi w łapy, przestawiam od
    razu na Cable Select i mam święty spokój, mogę zawsze podłączyć mu z marszu
    na taśmie towarzysza, nie zachodząc w głowę, jako co go ustawiłem w
    zamierzchłej przeszłości. I jeszcze nic mi się nie zbuntowało, pomimo
    najróżniejszych kombinacji z nagrywarkami włącznie, nawet na przejściówkach
    USB -> IDE. A ponieważ nie mam podstaw, aby mniemać o sobie, iż jestem
    jakimś szczególnie wyjątkowym szczęściarzem, więc pozwolę sobie nadal trwać
    w błogim przekonaniu, że ów Cable Select po prostu działa. Ot tak, po
    prostu. Ale jak ktoś żyje w nieustannym strachu, że spotka go jakieś
    wyjątkowe nieszczęście, to niech nadal branzluje się po omacku zworkami.

    JoteR