  • Data: 2011-09-13 05:41:24
    Temat: Re: Skopiowanie danych z dyskow ATA
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemysław Ryk" napisał:

    > Ale ten Maxtor dał mi zdrowo do wiwatu. Po prostu - jak miał coś ze sobą
    > zapięte na jednej taśmie - szlag go trafiał, a mnie przy okazji. :-/

    Ale pisałeś, że pajacował również przy zworkowaniu Master/Slave, nie tylko
    przy Cable Select. Zatem mój stan błogości nie został naruszony.

    > Teee... Bóbr... Ale wypuść już to powietrze co? :D

    Zając! Czapka...

    > Ja tylko chciałem zauważyć, że problem _może_, choć nie musi wystąpić.

    Problem to się robi się wtedy, gdy na dysku nie ma opisu zworek lub opis
    jest tak umieszczony, że nawet świecąc latarką nie można go odczytać i
    trzeba wykręcać pracowicie śruby, żeby dysk przezworkować. Jako osobnik
    wyjątkowo leniwy wolę to robić raz na dekadę, w razie natrafienia na tę mało
    prawdopodobną kombinację, w znakomitej większości przypadków spuszczając się
    na doskonale działający mechanizm Cable Select.

    JoteR