-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Skoda Roomster TSI czy lepiej bez-TSI?
Date: Thu, 11 Nov 2010 17:31:38 +0100
Organization: -
Lines: 23
Message-ID: <j...@4...com>
References: <ibfbao$bof$1@inews.gazeta.pl> <ibgikm$q88$1@inews.gazeta.pl>
<s...@d...wkurw.org>
<g...@4...com>
<ibgn5m$bmd$1@inews.gazeta.pl> <s...@d...wkurw.org>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1289493093 20948 82.143.187.50 (11 Nov 2010 16:31:33 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Nov 2010 16:31:33 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2325013
[ ukryj nagłówki ]On Thu, 11 Nov 2010 13:10:48 +0000 (UTC), Robert Rędziak wrote:
>On Thu, 11 Nov 2010 13:22:09 +0100, Kuba (aka cita) <y...@w...pl> wrote:
>> wg mnie mniejsza powierzchnia tarcia = szybsze zużycie
>
> A kto Ci powiedział, że mniejsza liczba węzłów tarcia oznacza
> mniejsze powierzchnie trące? A mniejsza pojemność mniejsze
> przekroje np. wału korbowego? Naprawdę uważasz, że przeciętny
> konstruktor jest idiotą, który z tabelki dobiera, że dla silnika
> o pojemności X przekrój korbowodu ma wynosić Y, zamiast wyliczyć
> rozkład naprężeń panujących w części i dobrać do niego
> odpowiednie przekroje?
>
>> Dlatego uważam, ze mniejsze silniki to czystko marketin*g początki XXIw.
> To dlatego, że masz zero pojęcia o projektowaniu jakichkolwiek,
> nawet najprostszych maszyn.
Uwazaj Robercie uwazaj. Bo sie moze okazac ze "zawsze dawalismy taki
korbowod i nigdy nie pekl" :-)
Tak czy inaczej jestem ciekaw gdzie tego tarcia zaoszczedzono.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.11.10 17:32 to
- 11.11.10 17:37 to
- 11.11.10 17:39 J.F.
- 11.11.10 17:40 Konrad L
- 11.11.10 17:42 to
- 11.11.10 17:47 Czarek Daniluk
- 11.11.10 21:17 Robert Rędziak
- 11.11.10 21:24 Robert Rędziak
- 11.11.10 21:32 Robert Rędziak
- 11.11.10 21:51 Negatyw
- 11.11.10 22:18 MM
- 11.11.10 22:43 J.F.
- 11.11.10 23:15 Negatyw
- 12.11.10 09:53 bratPit[pr]
- 12.11.10 11:09 kamil
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-16 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-16 Żerniki => Starszy specjalista ds. księgowości/ Samodzielny księgo
- 2024-11-16 Pruszków => Team Leader (PHP+React) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Senior Cloud Consultant (AWS) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Sitecore Developer <=
- 2024-11-16 Akta sprawy Kajetan Poznański
- 2024-11-16 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-15 Google Play
- 2024-11-15 Szybcy i wściekli
- 2024-11-16 Opis produktu z Aliexpress
- 2024-11-15 No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- 2024-11-14 Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800