    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Skoda Fela i problem: zapłon albo i nie
    Date: Mon, 21 Feb 2011 18:24:28 +0100
    <ijqk1n$7r5$1@news.onet.pl> <ijqlhd$k9n$1@news.dialog.net.pl>
    <ijqq1h$n05$1@inews.gazeta.pl> <ijqu4m$c67$1@news.onet.pl>
    <ijr0dm$f90$1@inews.gazeta.pl> <ijrk9h$q3d$1@mx1.internetia.pl>
    <ijrkgj$opj$1@inews.gazeta.pl> <ijrlss$2ek$1@mx1.internetia.pl>
    <ijrpkb$elc$1@inews.gazeta.pl> <ijrqs6$tl4$1@mx1.internetia.pl>
    <ijrr7b$kl0$1@inews.gazeta.pl> <ijtoda$sur$1@news.onet.pl>
    <ijtp9j$di$1@inews.gazeta.pl> <ijts4l$dpp$1@news.onet.pl>
    <ijtufr$ift$1@inews.gazeta.pl> <iju4ce$5rf$1@mx1.internetia.pl>
    <iju5o6$c9p$1@inews.gazeta.pl>

    W dniu 2011-02-21 18:00, kml pisze:
    (...)
    > Ty mówisz o samochodzie po FL z Francji a ja mówię o nowych samochodach
    > z PL. Mialeś full wersję i za wszelką cenę chcesz ją przyrównać do
    > polskiego salonowego golasa z początków produkcji.

    Widzisz, najwyraźniej się pogubiłeś w tym wszystkim. Mowa była o
    feliciach, a Ty z uporem maniaka chcesz to przyrównać do Twoich
    doświadczeń z jednym egzemplarzem z początków produkcji. Przypomnę
    jeszcze, że autor wątku pisał o roku 2001, więc tym bardziej
    zdajesz się kręcić w kółko. Felicie nie kończą się na tym bieda-
    egzemplarzu, który z pocałowaniem w rękę kupowaliście.

    > Z chętnymi do kupna nie było problemu, naszą felę sprzedaliśmy w ciągu
    > 2h na Żeraniu za taką kasę jaką chcieliśmy i to nie była dobra cena.
    > Ludzie byli zachwyceni nawet pomimo tego, ze to była 1.3 mpi

    Znaczy jak były kolejki chętnych na 1.9D to był to samochód źle
    sprzedający się, ale jak goły 1.3 przed FL schodził od ręki to już
    był dobrze sprzedający się. Litości...

    > Czyżbyś poczuł sie urażony jako "działkowiec"?

    Urażony jako "działkowiec"? Tym bardziej bzdurnymi teoriami, że 90%
    felicji kupowali działkowcy? Litości...

    > Masz jakieś wiarygodne dane o tym kto jeździł tym samochodem?

    Wiarygodne? A co dla Ciebie jest wiarygodne? W sumie - skoro
    twierdzisz, że 90% to działkowcy, to na Tobie spoczywa ciężar
    udowodnienia tej tezy.

    > Tym czego Tobie zabrakło.

    Nie mogę :) Znów brak odpowiedzi na pytanie - to jak z tym Superbem
    Kombi?

    > Wiotkość nadwozia w felicji była legendarna i nie ja pierwszy o tym
    > piszę.

    No jasne - podobnie jak różne opowieści o gównianych polonezach, czy
    awaryjnych cytrynach. Nadal czekam na odpowiedź jak czułeś to wyginanie
    się budy.

    > Jak na takiego wytrawnego pmsowicza, ze stażem od zarania
    > dziejów, to jestem zaskoczony Twoim negowaniem tego, ze ktoś uważa
    > nadwozie za wiotkie.

    Ależ uważaj sobie co chcesz. Problem w tym, że tego nie udowodniłeś
    a tu już niestety personalne wycieczki nie pomogą.

    > Akuratnie Twoje nie dziwienie się mnie również nie dziwi wcale.

    Powtarzasz się bez słowa argumentu związanego z faktami.

    > Zgodze się, że fela była ok, ale że bardzo udana to nie napiszę.

    Nie musisz się zgadzać z moim zdaniem. Ja pozwolę sobie pozostać
    przy opinii, że był to bardzo udany samochód i do tego tani.
    Logan też jest bardzo udaną konstrukcją, a jednak mnóstwo osób
    wiesza na nim psy, bo jest Loganem.