-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.internet
ia.pl!not-for-mail
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Skoda Fela i problem: zapłon albo i nie
Date: Mon, 21 Feb 2011 18:24:28 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 75
Message-ID: <iju7ik$nki$1@mx1.internetia.pl>
References: <ijpbad$qd5$1@newsread1.aster.pl> <ijpcjr$oc3$1@usenet.news.interia.pl>
<ijqk1n$7r5$1@news.onet.pl> <ijqlhd$k9n$1@news.dialog.net.pl>
<ijqq1h$n05$1@inews.gazeta.pl> <ijqu4m$c67$1@news.onet.pl>
<ijr0dm$f90$1@inews.gazeta.pl> <ijrk9h$q3d$1@mx1.internetia.pl>
<ijrkgj$opj$1@inews.gazeta.pl> <ijrlss$2ek$1@mx1.internetia.pl>
<ijrpkb$elc$1@inews.gazeta.pl> <ijrqs6$tl4$1@mx1.internetia.pl>
<ijrr7b$kl0$1@inews.gazeta.pl> <ijtoda$sur$1@news.onet.pl>
<ijtp9j$di$1@inews.gazeta.pl> <ijts4l$dpp$1@news.onet.pl>
<ijtufr$ift$1@inews.gazeta.pl> <iju4ce$5rf$1@mx1.internetia.pl>
<iju5o6$c9p$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 87-205-81-133.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1298309524 24210 87.205.81.133 (21 Feb 2011 17:32:04 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 21 Feb 2011 17:32:04 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <iju5o6$c9p$1@inews.gazeta.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2351743
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-02-21 18:00, kml pisze:
(...)
> Ty mówisz o samochodzie po FL z Francji a ja mówię o nowych samochodach
> z PL. Mialeś full wersję i za wszelką cenę chcesz ją przyrównać do
> polskiego salonowego golasa z początków produkcji.
Widzisz, najwyraźniej się pogubiłeś w tym wszystkim. Mowa była o
feliciach, a Ty z uporem maniaka chcesz to przyrównać do Twoich
doświadczeń z jednym egzemplarzem z początków produkcji. Przypomnę
jeszcze, że autor wątku pisał o roku 2001, więc tym bardziej
zdajesz się kręcić w kółko. Felicie nie kończą się na tym bieda-
egzemplarzu, który z pocałowaniem w rękę kupowaliście.
> Z chętnymi do kupna nie było problemu, naszą felę sprzedaliśmy w ciągu
> 2h na Żeraniu za taką kasę jaką chcieliśmy i to nie była dobra cena.
> Ludzie byli zachwyceni nawet pomimo tego, ze to była 1.3 mpi
Znaczy jak były kolejki chętnych na 1.9D to był to samochód źle
sprzedający się, ale jak goły 1.3 przed FL schodził od ręki to już
był dobrze sprzedający się. Litości...
>> Nie zamierzam się spierać z tezami wyssanymi z palca.
>
> Czyżbyś poczuł sie urażony jako "działkowiec"?
Urażony jako "działkowiec"? Tym bardziej bzdurnymi teoriami, że 90%
felicji kupowali działkowcy? Litości...
> Masz jakieś wiarygodne dane o tym kto jeździł tym samochodem?
Wiarygodne? A co dla Ciebie jest wiarygodne? W sumie - skoro
twierdzisz, że 90% to działkowcy, to na Tobie spoczywa ciężar
udowodnienia tej tezy.
>>> Dla mnie to był problem bo bez rozpórki czuć było się jak wygina buda.
>>
>> Ciekawe czym to czułeś.
>
> Tym czego Tobie zabrakło.
Nie mogę :) Znów brak odpowiedzi na pytanie - to jak z tym Superbem
Kombi?
>> Jasne. Było z papieru zrobione. Na zwykłym zawieszeniu i z dychawicznym
>> 1.3. Pewnie się drzwi same otwierały, a szyba pękała na pierwszym
>> zakręcie. Litości...
>
> Wiotkość nadwozia w felicji była legendarna i nie ja pierwszy o tym
> piszę.
No jasne - podobnie jak różne opowieści o gównianych polonezach, czy
awaryjnych cytrynach. Nadal czekam na odpowiedź jak czułeś to wyginanie
się budy.
> Jak na takiego wytrawnego pmsowicza, ze stażem od zarania
> dziejów, to jestem zaskoczony Twoim negowaniem tego, ze ktoś uważa
> nadwozie za wiotkie.
Ależ uważaj sobie co chcesz. Problem w tym, że tego nie udowodniłeś
a tu już niestety personalne wycieczki nie pomogą.
> Akuratnie Twoje nie dziwienie się mnie również nie dziwi wcale.
Powtarzasz się bez słowa argumentu związanego z faktami.
> Zgodze się, że fela była ok, ale że bardzo udana to nie napiszę.
Nie musisz się zgadzać z moim zdaniem. Ja pozwolę sobie pozostać
przy opinii, że był to bardzo udany samochód i do tego tani.
Logan też jest bardzo udaną konstrukcją, a jednak mnóstwo osób
wiesza na nim psy, bo jest Loganem.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.02.11 18:28 Grejon
- 21.02.11 18:43 kml
- 21.02.11 18:43 kml
- 21.02.11 19:03 Artur Maśląg
- 21.02.11 19:22 kml
- 25.02.11 15:18 Marek Kozlowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=