  • 1. Data: 2009-03-19 07:45:58
    Temat: FYI: Sklepy Real Lexar SD 4 GB w piątek
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    Będąc u babci postanowiłem pobieżne rzucić okiem na najnowsze portfolio ;) i jak
    ktoś ma aparat na karty SD bez wsparcia dla SDHC to informuję, że w kieleckim
    portfolio Reala jest info, że w najbliższy piątek będzie można się bić ;) o
    karty SD Lexar 2 GB i 4 GB, niestety cen nie pamiętam, ale to raczej sprawa
    groszowa.
    Karty oczywiście padaki/slowdaki żółtoniebieskie.
    Niezła okazja by kupić czwórkę do starego Ixusa itp.

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 2. Data: 2009-03-19 08:42:46
    Temat: Re: Sklepy Real Lexar SD 4 GB w piątek
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "gietrzy" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > groszowa.
    > Karty oczywiście padaki/slowdaki żółtoniebieskie.
    > Niezła okazja by kupić czwórkę do starego Ixusa itp.

    2G - 22zł
    4G - 42zł
    8G - 69zł.

  • 3. Data: 2009-03-19 09:15:28
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > 2G - 22zł
    > 4G - 42zł
    > 8G - 69zł.

    Okazja jak skurczybyk, chyba stane wieczorem w kolejce
    zeby byc rano pierwszym oslem przy kasie :)

    Pare dni temu kupilem 8GB A-data class 6 dyche drozej,
    a moglem cholera zaoszczedzic ;)

  • 4. Data: 2009-03-19 09:30:20
    Od: Jan Rudziński <j...@a...net>

    Marcin [3M] napisał(a):

    > 2G - 22zł

    Potwornie drogo. W grudniu w Oszołomie była wyprzedaż po 9.99 zł...

    A teraz to też żadna hiper okazja. W EuroRtv tyle właśnie kosztuje.

    > 4G - 42zł
    > 8G - 69zł.

    Cześć wszystkim
    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)

  • 5. Data: 2009-03-19 10:47:21
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Pare dni temu kupilem 8GB A-data class 6 dyche drozej,

    Mi brakuje karty SD 4 GB w takim S2 IS, na moje nieszczęście S2 IS nie zauważa
    kart SD_HC, także 16 GB A-daty z LX3 nie podepnę...

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 6. Data: 2009-03-19 10:58:11
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "gietrzy" <c...@g...pl> napisał:

    > Mi brakuje karty SD 4 GB w takim S2 IS, na moje nieszczęście S2 IS nie
    > zauważa
    > kart SD_HC, także 16 GB A-daty z LX3 nie podepnę...
    >[...]

    Proponuję, abys pzred zakupem sprawdził, czy Twój aparat taka kartę zobaczy.
    4GB to dość nietypowa pojemność jak na kartę SD i wiele urządzeń ma problemy
    ze współpracą z tymi kartami (zdarzało mi się np. że czytnik takie karty
    poprawnie odczytywał, ale zapisu już odmawiał).

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 7. Data: 2009-03-19 10:59:11
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    >>> 4G - 42zł
    >
    > Mi brakuje karty SD 4 GB w takim S2 IS, na moje nieszczęście S2 IS
    > nie zauważa kart SD_HC, także 16 GB A-daty z LX3 nie podepnę...

    To tez do kwesti 4GB "sterego" typu sie nie odnosilem :)