  • Data: 2010-01-18 12:14:21
    Temat: Re: Sklep z towarem z USA
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    > Dlaczego? Jesli sprowadzajacy placi clo i odprowadza nalezne
    > podatki (glównie mam na mysli VAT) to nie lamie zadnych
    > przepisów. Nie jest to zatem nielegalne - co najwyzej niewygodne
    > dla producenta.

    Pomijajac kwestie elektryczne, ktore ostatnio faktycznie moga nie
    istniec, to moze byc cala masa prawnych.

    Od umow z partnerami handlowymi zapewniajacymi im wylacznosc, przez
    konieczne certyfikaty CE, RoHS, WEEE, przez prawa konsumenta w
    Europie, do np patentow ktore obowiazuja np w Niemczech, a reszcie
    swiata nie, i na Niemcy producent ma wykupiona stosowna licencje na
    okreslona ilosc sztuk.

    J.