  • 21. Data: 2016-05-16 08:49:40
    Temat: Re: Składanie komputera od tyłu :-)
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-16 o 06:18, z pisze:

    > Rozumiem Twoje tłumaczenie.
    > Mam Xboxa 360. Argumentem na NIE była również konieczność wykupywania
    > konta żeby działała przeglądarka, żeby można było grać w sieci, żeby
    > żeby...
    > To było ewidentne naciągactwo. Dysk tylko oryginalny za 300 zł. U mnie
    > się nie przyjęło. No chyba że za 100 zł go zhakuję i założę dysk jaki
    > będę chciał a gry zassie z netu. tylko wtedy w sieci nie pogram ;-(

    Tu jest lipa z X.

    > Jak jest z dodatkowymi, ukrytymi kosztami na PS4?

    Jedyny extra koszt to 200zł na rok albo w paczkach co miesiąc, 3
    miesiące na PS Plusa który daje dodatkowe funkcje społecznościowe (nie
    używam), funkcje zgrywania filmów i stremowania gier, możliwość
    udostępnienia gry w którą grasz innej osobie (z listy znajomych) i
    przede wszystkim granie w gry multiplayer. Do tego dochodzą darmowe gry
    co miesiąc 2-3 na PS4/ 2-4 na PS3/ 2-3 na PS Vita.

    https://www.playstation.com/pl-pl/explore/playstatio
    n-plus/online-multiplayer/

    > Wydam znowu 1500 zł (chyba) i będzie leżał w szafie?

    Golasa (HDD 512GB) bez gier kupisz już od 1200zł, za 1500zł to z grami,
    nowym rev, dyskiem 1TB. Dysk to zwykły 3.5" można zmieniać dowolnie na
    iny, obsługa potwierdzona do 2TB (chyba że się już zmieniło. Można też
    dać SSD jak ktoś bogaty i wsadzi 512MB/1TB :)

    > Blaszak zawsze się do czegoś przyda. Choćby do oglądania telewizji
    > (dvbt) czy netu

    Oczywiście, tylko założeniem były gry dla 10-latka :)
    Konsola może służyć też jako player BD-ROM, TY, Spotify, Netflix itd:
    https://www.playstation.com/pl-pl/explore/ps4/entert
    ainment/

    PS. Poza tym nigdzie nie napisałem że konsola ma zastąpić PC, tak nie
    jest i nigdy nie będzie ale konsola jest super uzupełnieniem PC-ta jeśli
    chodzi o gry. Do tego pod koniec roku ma wyjść hełm do VR w cenie ok
    1700 zł gdzie na PC koszty zaczynają się od 3000 zł.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 22. Data: 2016-05-16 09:43:25
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 15 May 2016 22:06:23 +0200, z napisał(a):

    > ja bym założył SSD 250 Giga na system

    LOL, jaki ty masz na myśli system? :)
    --
    Jacek
    "Wszelka izolacja jest glebą, na której wyrasta nienawiść do obcych, a

  • 23. Data: 2016-05-16 09:48:44
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-15 o 22:00, z pisze:
    > GeoForce GTX 750Ti chyba zostanie.

    To jest do wymiany jeśli myśli o grach, to już nawet takie coś jak GTX
    950 jest lepsze, choć ja bym celował w GTX 960 jeśli chodzi o granie.

    http://www.benchmark.pl/ranking/porownanie/geforce-g
    tx-750-ti-vs-nvidia-geforce-gtx-950
    http://www.benchmark.pl/ranking/porownanie/geforce-g
    tx-750-ti-vs-nvidia-geforce-gtx-960

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 24. Data: 2016-05-16 10:00:59
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > LOL, jaki ty masz na myśli system? :)

    Ja miałem 120GB jako systemowy i mieści się na tym system + max dwie
    duże gry, zmieniłem na 240GB i teraz brak problemów z miejscem.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 25. Data: 2016-05-16 10:55:17
    Od: z <...@...pl>

    > LOL, jaki ty masz na myśli system? :)

    Życie :-)
    Dzisiejsza młodzież jest rozbestwiona. Ja spokojnie daję sobie radę ale
    po co wysłuchiwać jęków :-)

  • 26. Data: 2016-05-16 11:14:13
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-05-16 o 09:48, Chris pisze:

    > To jest do wymiany jeśli myśli o grach, to już nawet takie coś jak GTX
    > 950 jest lepsze, choć ja bym celował w GTX 960 jeśli chodzi o granie.

> [...]
    Dzięki

    A który I5 do kompletu wybrać? Strasznie dużo tych procków. Odblokowany?

  • 27. Data: 2016-05-16 11:29:44
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-16 o 11:14, z pisze:
    > A który I5 do kompletu wybrać? Strasznie dużo tych procków. Odblokowany?

    A zamierzasz kręcić licznikiem procka i podbijać? z doświadczenia mało
    osób to robi więc bez bo tylko przepłacasz.

    Co do i5 To wybierz taki na ile starczy czy kasy po zakupie karty
    graficznej i 16GB ramu, teraz procek już tak dużo nie daje powera jak
    kiedyś.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 28. Data: 2016-05-16 12:49:36
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-05-16 o 11:29, Chris pisze:

    > A zamierzasz kręcić licznikiem procka i podbijać? z doświadczenia mało
    > osób to robi więc bez bo tylko przepłacasz.

    Ja penie nie ale "młody" szybko łyka bakcyla ;-)

    > Co do i5 To wybierz taki na ile starczy czy kasy po zakupie karty
    > graficznej i 16GB ramu, teraz procek już tak dużo nie daje powera jak
    > kiedyś.

    To jeszcze na koniec :-)
    DDR3 czy DDR4?

  • 29. Data: 2016-05-16 13:48:56
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-16 o 12:49, z pisze:

    > Ja penie nie ale "młody" szybko łyka bakcyla ;-)

    Tylko pamiętaj że sam procek to nie wszystko, do tego musi być dobra
    (droga) płyta z dużo lepszym blokiem zasilania niż zwykły standard.
    Do tego system chłodzenia musi być lepszy niż ten standardowy z BOX-a a
    to kolejny wydatek rzędu 150-200 zł :)

    > To jeszcze na koniec :-)
    > DDR3 czy DDR4?

    Powiem szczerze że nie mam pojęcia :) na specyfikacji wyglądają lepiej
    DDR4 ale w rzeczywistości nie słyszałem żeby miało to jakiś wielki wpływ
    na szybkość.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 30. Data: 2016-05-16 15:45:15

    W dniu 2016-05-16 o 13:48, Chris pisze:
    > Powiem szczerze że nie mam pojęcia :) na specyfikacji wyglądają lepiej
    > DDR4 ale w rzeczywistości nie słyszałem żeby miało to jakiś wielki wpływ
    > na szybkość.

    Dzięki. Mam nadzieję że maszyna wystarczy na przynajmniej 5 lat grania ;-)