  • 91. Data: 2016-05-17 15:45:14
    Temat: Re: Składanie komputera od tyłu :-)
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2016-05-17 o 14:45, Chris pisze:

    > Na torrentach to znajdziesz prawdziwą historię Smoleńska co nie znaczy że to prawda
    :)

    To tak jak wszędzie.

  • 92. Data: 2016-05-17 15:45:35
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-05-17 o 13:01, robot pisze:

    > Ja też jednego. (nie chodzi o mnie).

    Czyli znacie po jednym wyjątku a nie prawdziwym graczu.

    Pozdrawiam

  • 93. Data: 2016-05-17 15:54:47
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-05-17 o 12:53, Chris pisze:

    > Życie konsoli PS3 trwa już 10 lat i ciągle jest wspierana choć już nie
    > tak intensywnie jak kiedyś. Gry które kupisz dziś dalej działają
    > dokładnie tak samo na konsoli kupionej 10 lat temu. Co do łatwej
    > rozbudowy PC nikt chyba nie ma wątpliwości ALE wymiana np. grafiki na
    > nową typu GTX960 to koszt 200-300zł mniej niż konsoli ale już jak chce
    > się mieć GTX970 to taka karta potrafi kosztować więcej niż konsola.

    W tym roku i ubiegłym wyszło trochę gierek na C64, małe Atari
    czy Amigę. Idąc twoim tokiem rozumowania życie tych zabytków trwa
    i są wspierane choć już nie tak intensywnie jak kiedyś. :-)

    > Tak ALE grę z konsoli sprzedaż jak się znudzi a tej z PC już nie.

    Znajomy odsprzedaje gry z PC które przeszedł i nie zamierza do nich
    wrócić. Ale żeby odsprzedać to najpierw trzeba grę kupić a nie
    wydzierżawić jak to jest np. na steam.

    Pozdrawiam

  • 94. Data: 2016-05-17 15:56:36
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-17 o 15:45, RadoslawF pisze:

    > Czyli znacie po jednym wyjątku a nie prawdziwym graczu.

    No właśnie znam prawdziwego gracza startującego w turniejach, czegoś nie
    rozumiesz?

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 95. Data: 2016-05-17 15:57:52
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-17 o 15:54, RadoslawF pisze:

    > Znajomy odsprzedaje gry z PC które przeszedł i nie zamierza do nich
    > wrócić. Ale żeby odsprzedać to najpierw trzeba grę kupić a nie
    > wydzierżawić jak to jest np. na steam.

    To podaj mi legalny sposób na sprzedaż gry z PC podpiętej pod którąś z
    platform producenta.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 96. Data: 2016-05-17 15:58:15
    Od: szemrany <s...@o...off>

    On Tue, 17 May 2016 09:41:55 +0200, Chris wrote:

    > To odpal na starej grafice takie gry jak Tomb Raider, DOOM, Quantum
    > Break w ustawieniach wyższych niż LOW i niskiej rozdzielczości.

    To że jest kilka (sic!) pośród setek gier, które będą wymagały
    zredukowania ustawień (nie do low, lecz tylko trochę) nie obala mojej tezy.
    Takie kwiatki jak wymagające gry pojawiają się co jakiś czas i wynikają z
    różnych przyczyn, często nieudatności programistów. Przeciw takim głosuję
    portfelem.

    > Słabe karty sobie nie radzą już w grach co jest smutne. Często ma to
    > związek ze sterownikami albo słabym portem z konsoli ale fakt jest taki
    > że wygląda to słabo.

    Nie, wygląda to śladowo i jest to problem człowieka, który jest uzależniony
    i musi grać WE WSZYSTKIE gry.

    --
    howgh
    szemrany

  • 97. Data: 2016-05-17 15:59:16
    Od: robot <r...@o...pl>

    > Czyli znacie po jednym wyjątku a nie prawdziwym graczu.

    No chyba że to ten sam jest.

  • 98. Data: 2016-05-17 16:08:54
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2016-05-17 o 10:16, z pisze:

    > Właśnie z kalkulacji wynika że różnica w cenie kilkudziesięciu
    > złotych. Nie liczę na zauważalną większą wydajność ale nowsza
    > platforma (CPU+MB) kiedyś może łatwiej znaleźć kupca. ;-) Ewentualnie
    > dołożenie RAMu będzie tańsze.

    Jak taka mała różnica w cenie, to rzeczywiście lepiej dołożyćna nowszą technologię.

  • 99. Data: 2016-05-17 16:13:17
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-17 o 15:58, szemrany pisze:

> [...]
    > różnych przyczyn, często nieudatności programistów. Przeciw takim głosuję

    Masz częściowo rację tylko że te nieudane tytuły to niestety z reguły
    miały być największe hity do grania.

    > Nie, wygląda to śladowo i jest to problem człowieka, który jest uzależniony
    > i musi grać WE WSZYSTKIE gry.

    Tak jak wyżej, nie wiem czemu ale właśnie te gry z górnej półki miały
    być super i przyciągać graczy ale niestety bardzo często mają zły port z
    konsol obojętnie czy z Sony czy z MS.

    Assassin's Creed Unity .. były na PC zwalone na starcie, część
    poprawiona a część dalej nie działa jak powinna. Jak by to miały być
    tytuły ze średniej półki to nikt by nie zwrócił pewnie na to uwagi ale
    to miały być główne źródła dochodu.

    Quantum Break
    http://gameplatform.pl/naprawic-najpopularniejsze-bl
    edy-quantum-break/
    Zwykły user często nie poradzi sobie z tego typu problemami, on chce grę
    zainstalować i grać. Dodam że gra nie jest tania i kosztuje ok 240zł na PC.

    Ubisoft o błędach i problemach z Assassin's Creed: Unity
    Niestety, wszystkie wersje tytułu, a zwłaszcza jego pecetowy port,
    okazały się pełne błędów i wykazywały problemy ze stabilnym działaniem.
    Źródło: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=88871

    Ubisoft: początkowa sprzedaż Assassin's Creed: Syndicate ucierpiała
    przez niedopracowane Unity
    Jak wynika ze słów Alaina Martineza, dyrektora finansowego francuskiego
    koncernu Ubisoft Entertainment, sprzedaż gry Assassin's Creed: Syndicate
    - najnowszej odsłony przebojowej serii Assassin's Creed - w pierwszym
    tygodniu obecności rzeczonego tytułu na rynku wyraźnie ucierpiała przez
    kontrowersje związane z ubiegłorocznym Assasin's Creed: Unity.
    Najwyraźniej gracze byli tak zniesmaczeni niedopracowanym Unity, że nie
    zechcieli zaryzykować kupna Syndicate na premierę.
    Źródło: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=94972

    Jak widać są to największe tytuły producentów mający duży wpływ na akcje
    firmy i sprzedaż następnych tytułów z danej serii.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 100. Data: 2016-05-17 18:13:12

    W dniu 2016-05-17 o 16:08, robot pisze:

    > Jak taka mała różnica w cenie, to rzeczywiście lepiej dołożyćna nowszą
    > technologię.

    Dzisiaj potwierdziłem to u innego sprzedawcy. ;-)