  • Data: 2016-05-17 19:00:05
    Temat: Re: Składanie komputera od tyłu :-)
    Od: szemrany <s...@o...off> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 17 May 2016 16:13:17 +0200, Chris wrote:

    > Masz częściowo rację tylko że te nieudane tytuły to niestety z reguły
    > miały być największe hity do grania.
    [..]
    > Jak widać są to największe tytuły producentów mający duży wpływ na akcje
    > firmy i sprzedaż następnych tytułów z danej serii.

    Gdy wysokobudżetowe o których piszesz (czyli tzw. AAA) to maszynki do
    trzepania po kieszeniach rodziców, tam nie jest ważna jakość tylko
    marketing, reklama i deadline, nieważne jak gra działa, ważne że
    przedsprzedaż poszła jak po maśle, a potem niech się idioci irytują.
    To po pierwsze, a po drugie.. jednak wiele z tych gier działa wydajnie i
    dość dobrze (np. seria CoD).
    A na końcu dodam tylko, że i tak o wiele więcej wrażeń i emocji dają dobre
    gry niskobudżetowe, które zawsze działają dobrze, także na starych
    sprzętach, polecam choćby:
    seria Kingdom Rush
    Limbo
    Braid
    Worlds of Goo
    Plant vs Zombie
    Toki Tori
    Ori and the Blind Forest
    Child of Light
    The Misadventures of P.B. Winterbottom
    Toby: The Secret Mine
    Closure

    czy np. DARMOWA odpowiedź na Diablo czyli Path of Exile.
    Da się? Da. A jak szara masa przestanie się dawać robić w bambuko i
    zagłosuje portfelami przeciw badziewiastym premierom AAA to i one zaczną
    być robione tak, że pójdą na starszym sprzęcie.
    I tyle w temacie konieczności posiadania sprzętu za 5k, żeby zagrać w mniej
    lub bardziej głupią gierkę z tnącą się grafą.

    --
    howgh
    szemrany