  • Data: 2016-05-18 14:21:07
    Temat: Re: Składanie komputera od tyłu :-)
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-05-18 o 08:15, Chris pisze:

    > Jak dla mnie to wygląda że jesteś debilem nie rozumiejąc tego co inni
    > piszą .. sorry zawsze cie miałem za rozumnego ale widać się myliłem.

    Debilem jest człowiek który przyłapany na kłamstwie czy zmienianiu
    zdania zaczyna wyzywać rozmówcę.
    Skoro już wszyscy wiemy kim jesteś to podsumuje twoje wysiłki
    udowadniania jaka to konsola jest rewelacyjna:
    O ile wszyscy wiedzieli że ceny gier są wyższe to niewielu wiedziało
    że za multiplajera w sieci trzeba płacić dodatkowy haracz, teraz
    już wiedzą.
    Przekonuj tak dalej. :-)