    From: "JoteR" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Skladam PeCeta :)
    Date: Thu, 21 Jun 2012 15:24:26 +0200

    "Mr Misio" napisał:

    > No to pojechales po producentach laptopów ;)

    Ależ oni nie robią tej partycji "recovery" dla użytkowników, ino dla własnej
    wygody

    > Albo zrobia to sami albo syn sasiada.

    Przypuszczam, że wątpię. To zadziwiające, jaką pomysłowość wykazują
    użytkownicy w wyszukiwaniu lokalizacji dla swoich Niesłychanie Ważnych
    Danych.

    > Ale czasem jest to potrzebne.

    Więc Ty trzymaj ten obraz. Jeśli się zdarzy ta wyjątkowa okazja, że trzeba
    będzie orać po całości, będziesz mógł ją odpowiednio uczcić na koszt
    zapraszających Cię serdecznie gospodarzy.

    JoteR