  • Data: 2012-06-21 09:19:10
    Temat: Re: Skladam PeCeta :)
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin N" napisał:

    > Niemal co 2 miesiące mój komputer się sypie. Po hibernowaniu wstaje z
    > błędem tak poważnym, że po godzinnej próbie automatycznego naprawienia -
    > nic nie osiąga. Jedynym ratunkiem jest odtworzenie dysku C z obrazu.

    To co napisałem powyżej, opiera się na obserwacji kilkudziesięciu komputerów
    w firmie użytkowanych w miarę normalnie oraz domowych komputerów trójki
    dzieci używanych wręcz przeciwnie. A także kilku moich, używanych wyjątkowo
    nienormalnie. Winda na sprawnym komputerze bez pasożytów jest systemem
    stabilnym i dość odpornym na ekstrawagancje użytkowników.

    > Podawałem tu parametry tego dysku, ludzie stwierdzili, że jest ok.
    > Nikt nie potrafi mi pomóc. System Windows 7.

    Zasilacz i pamięci też przetestowałeś?

    JoteR