  • 11. Data: 2011-02-24 15:47:56
    Temat: Re: Skarga - list otwarty do dyrektora WORD Warszawa
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był sobie taki dzień: 24 luty (czwartek), gdy o godzinie 12:42 *Wieslaw*
    naskrobał(a):

    i pała z historii.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2011-02-24 15:47:00

  • 12. Data: 2011-02-24 15:58:53
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Wieslaw pisze:
    > Skarga - list otwarty do dyrektora WORD Warszawa
    >

    > Witam,

    Witam

    > Zamieszczam tutaj na grupie list otwarty do dyrektora WORD Warszawa.

    Pachnie trochę trollowaniem, dlatego się streszczę ;-)

    > Celem jest wywarcie nacisku na złagodzenie zasad egzaminowania.

    Egzaminator wymaga sprawnej jazdy zgodnej z przepisami.
    Wystarczy jechać zgodnie z przepisami aby zdać egzamin.
    Po egzaminie można z większą fantazją podchodzić do przepisów o ile nie
    powoduje to zagrożenia w ruchu ;-)

    > W zaistniałej sytuacji mając na myśli dekoncentracje wywołaną zachowaniem
    > egzaminatora, domagam sie powtórnego egzaminu na koszt ośrodka w możliwie
    > najszybszym terminie.

    Kierowca nie może się dekoncentrować podczas jazdy. Musi być odporny na
    stresujące sytuacje.

    A jeżeli zachowanie egzaminatora było niepoprawne, pozostaje skarga na
    niego.

    Seco

  • 13. Data: 2011-02-24 17:47:27
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    Za co? http://pl.wikipedia.org/wiki/Mur_Hadriana

  • 14. Data: 2011-02-24 18:46:46
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Wieslaw

    > Celem jest wywarcie nacisku na z?agodzenie zasad egzaminowania.

    Daruj sobie takie listy, bo i tak nic nie zmienią, zmień podejście.
    Naiwnie założyłeś pewnie, że trzeba się nauczyć jeździć, a egzamin to
    tylko formalność, gdy tymczasem należy nauczyć się po prostu jak zdać
    egzamin. Weź kilka godzin jazdy koło WORD-u, popytaj na czym najczęściej
    oblewają, to zdasz bez problemu.

  • 15. Data: 2011-02-24 18:47:32
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Bartosz 'Seco' Suchecki

    > Kierowca nie może się dekoncentrować podczas jazdy. Musi być odporny na
    > stresujące sytuacje.

    Często jeździłeś z egzaminatorem gdy już miałeś prawko?

  • 16. Data: 2011-02-24 19:38:54
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    to pisze:
    > begin Bartosz 'Seco' Suchecki

    > Często jeździłeś z egzaminatorem gdy już miałeś prawko?

    Nigdy. A do czego pijesz dokładnie bo nie jestem pewien? ;-)

    Pozdrawiam

    Seco

  • 17. Data: 2011-02-24 19:41:35
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Bartosz 'Seco' Suchecki

    > Nigdy. A do czego pijesz dokładnie bo nie jestem pewien? ;-)

    Do tego, że odporność na stres egzaminacyjny ma się nijak do odporności
    na stres w normalnych sytuacjach na drodze.

  • 18. Data: 2011-02-24 21:11:20
    Od: Excite <n...@n...pl>

    W dniu 24.02.2011 12:42, Wieslaw pisze:
    > Skarga - list otwarty do dyrektora WORD Warszawa
    [...]

    Lamenty niedouczonego kursanta co słabo jeździ. Naucz się jeździć
    przepisowo to zdasz. Egzaminy są za łatwe, jeśli miały by być jakieś
    zmiany to raczej w kierunku wyższych wymagań bo niższe już nie mogą być
    jeśli ma to być sprawdzenie chociaż minimum umiejętności. Co innego
    świadomie nie jeździć przepisowo a co innego nie umieć jeździć
    przepisowo. To drugie świadczy o braku umiejętności, to pierwsze
    niekoniecznie.

  • 19. Data: 2011-02-24 21:34:48
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    to pisze:
    > begin Bartosz 'Seco' Suchecki

    > Do tego, że odporność na stres egzaminacyjny ma się nijak do odporności
    > na stres w normalnych sytuacjach na drodze.

    Oczywiście racja. Ale jakoś z całości posta Wiesława mi wyszło, że
    dramatyzuje. Ale największą rację masz, że dobrze jest się nauczyć "pod
    egzamin". Sam przed egzaminem poznałem okolice WORD aby egzaminatorowi
    było trudno "zagiąć"

    Tyle, ze najpierw w czasach przedkursowych jazdy uczył mnie ojciec na
    wioskach. A w szkole jazdy sam szef uznał, że mogę śmiało uderzać na
    egzamin :-)

    Seco

  • 20. Data: 2011-02-24 21:46:18
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:ik6fdi$36d$1@inews.gazeta.pl...
    > egzamin". Sam przed egzaminem poznałem okolice WORD aby egzaminatorowi
    > było trudno "zagiąć"

    W zeszłym roku na "A" trasę trzeba było znać na pamięć.
    A coponiektórzy kursanci byli tam tylko raz ;-)
    (Tychy, ale zasięg po Suchą Beskidzką ;-)

    Pzdr

    JKK